Avatar billede trumf Nybegynder
30. juni 2003 - 19:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Point til Grimbeast

Avatar billede fromsej Praktikant
30. juni 2003 - 19:15 #1
http://www.eksperten.dk/spm/369870
Du har allerede givet 200 point, hvilket er max.
Tag venligst dine point igen.
Avatar billede trumf Nybegynder
30. juni 2003 - 20:04 #2
Jamen jeg kunne jo ikke nøjes med mindre til de andre, da der ikke var en mere at dele med.

Grimbeast skal have nogle point!

Men ok, så spørger jeg:

Hvor mange ører har en kanin ?
Avatar billede fromsej Praktikant
30. juni 2003 - 20:08 #3
*SUK*
Lad nu hellere være, der er ikke ret mange der slipper godt fra at omgå reglerne, hvis Grimbeast skal have point fra det spørgsmål, må dem der har fået give ham nogle, sværere er det ikke.
Avatar billede trumf Nybegynder
30. juni 2003 - 20:14 #4
Så vil jeg bare sige, at den del af eksperten hvor der skal gives point skal laves mere brugervenligt. Hvad er det for en flok amatører der har lavet det, når en så (for mig) lille detalje, kan blive til et så stort problem!!!

Så tager jeg selv pointene igen, men jeg skal nok få givet dem, hvis han vil have dem på en eller anden måde.

Og så må du eller have en fortsat god dag Hr. betjent :-)
Avatar billede trumf Nybegynder
30. juni 2003 - 20:16 #5
Hvordan giver man i øvrigt flere point end man har udlovet i forvejen ?
Avatar billede bredker Nybegynder
30. juni 2003 - 20:19 #6
http://www.ebruger.dk/faq/
prøv at læse dette ,og reglerne skal overholdes , ellers vil der være nogle der misbruger det og det tager med tiden overhånd
Avatar billede fromsej Praktikant
30. juni 2003 - 20:20 #7
Det er altså ikke kun lavet for at genere dig, det er for at toplisten har bare en lille værdi, da den også bruges til at uddele proabonnement til de 100 bedste hver måned.
Dit spørgsmål 20:16:32 , kan du læse meget mere om her:
http://www.ebruger.dk/faq.asp - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede trumf Nybegynder
30. juni 2003 - 20:26 #8
OK, jeg forstår det da godt, men pga. min fejl kan han ikke få point nu  :-( og så gider han ikke hjælpe en anden gang...
Avatar billede fromsej Praktikant
30. juni 2003 - 20:29 #9
Selvfølgelig gider han hjælpe dig, han kigger vel herind, og ser hvorfor, desuden er en tak lige så meget værd for de fleste af os, som points. *S*
Avatar billede trumf Nybegynder
30. juni 2003 - 20:33 #10
Tusind tak Grimbeast :-)

Jeg ved ikke om det var kablet, reinstallationen eller noget af alt det andet der blev rodet med, som fik det til at virke. (det hele var meget forvirrende til sidst). Under alle omstændigheder, så prøvede jeg kun med det andet kabel fordi jeg reinstallerede :-)