Avatar billede natman Nybegynder
30. juni 2003 - 16:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på MSN Explorer

Når jeg prøver at logge på MSN Explorer laver den ca. 5 forsøg og derefter popper en besked der siger at "..der muligvis er noget galt med tjenesten eller internetforbindelsen.." Men forbindelsen er der ikke noget galt med og mine venners MSN fungerer da fint. Jeg kører XP med 2 brugerprofiler og MSN fungerer ikke på begge 2. problemet opstod muligvis efter afhentning af en sikkerhedsopdatering til Media Player fra Microsoft. Jeg kan heller ikke komme ind på Windows Update af uvidste årsager. MSN Messenger fungerer heller ikke.
Avatar billede bredker Nybegynder
30. juni 2003 - 17:07 #1
har du registreret din xp ved microsoft
Avatar billede natman Nybegynder
30. juni 2003 - 17:19 #2
ja...for lang tid siden...og hvorfor? :-l
Avatar billede bredker Nybegynder
30. juni 2003 - 17:22 #3
der er noget med xp ,at hvis den ikke bliver registreret vil den på et tidspunkt komme til at køre ret ustabilt
Avatar billede natman Nybegynder
30. juni 2003 - 17:28 #4
min XP skulle meget gerne være registreret men jeg har godt nok hørt om nogle bøvl med opdateringer fra Microsoft....ved så bare ikke om det har noget med det her at gøre...
Avatar billede spontek Nybegynder
30. juni 2003 - 18:53 #5
Hvad har du brugt til at skrive her? Mozilla, StarOffice, Opera?
Avatar billede bredker Nybegynder
05. juli 2003 - 20:03 #6
er det lykkedes
Avatar billede nicklassamuelsen Nybegynder
27. august 2003 - 17:12 #7
virker det nu eller? for jeg har selv det samme problem
Avatar billede htmlkongen Novice
30. september 2003 - 21:43 #8
Har du prøvet at genindstaller Messenger. Husk i XP er det Windows Messenger og ikke MSN Messenger du skal bruge.
Avatar billede htmlkongen Novice
07. oktober 2003 - 23:42 #9
Lukketid/respons?
Avatar billede spontek Nybegynder
08. oktober 2003 - 00:28 #10
Ja, det er noget længere supporttid end jeg kunne holde til  :-)
Avatar billede bredker Nybegynder
24. november 2003 - 19:33 #11
lukketid