Avatar billede uffe123 Nybegynder
29. juni 2003 - 23:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

webcam hakker

Hejsajeg har installeret msn messenger, og det samme har mine venner. Jeg kører på en bredbåndslinie 256/128, og nu kommer problemet. Vores webcam kører i stilbilleder, der er vel ca. 1 sek mellem hver billede. De nyeste drivere er hentet til vores vebcams, er der nogle der har en ide om hvad man kan gøre for at afhjælpe problemet ?

Hilsen Uffe.
Avatar billede jeffe Nybegynder
29. juni 2003 - 23:36 #1
Hvilken forbindelse har de andre ?
Og hvilke programmer kører ved siden af ?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
29. juni 2003 - 23:37 #2
Hej Uffe!

Det er helt sikkert forbindelsen den er gal med!
For at det skal køre nogenlunde optimalt, skal I begge have 512 up og download :)

//Rasmus
Avatar billede spontek Nybegynder
29. juni 2003 - 23:40 #3
Piiist! Du har ramt AOL gruppen her :-)

Som mosegris sikriver: Det er i førte omgang din forbindelse som er lidt spæd. Prøv at boomste, og se om det ikke hjælper, gør det ikke det, så spørg igen  :-)
Avatar billede uffe123 Nybegynder
29. juni 2003 - 23:42 #4
Det er også prøvet med 512/256 linier, og i windows messenger kører det rimeligt fint, men det kan vi ikke få til at virke gennem routeren.
Avatar billede spontek Nybegynder
29. juni 2003 - 23:44 #5
En gang til. Hvirker det med Windowsmessenger?
Hvornår giver det problemer med routeren?
Avatar billede jeffe Nybegynder
29. juni 2003 - 23:46 #6
Jeg har samme problem med Messenger og min router. Eller, jeg kan godt bruger webcam, lyd, kryds og bolle og osv. over Messenger men lige præcis ikke Programdeling som jeg skal bruge....Det virker bare ikke pga. routeren
Avatar billede uffe123 Nybegynder
29. juni 2003 - 23:46 #7
ja vi syntes det kører rimeligt i windows messenger men med routeren går det galt når vi skal føre en video samtale, jeg har åbnet porte så jeg er helt grøn i hovedet, alle portene som andre her på eksperten har snakket om. Nu er vi skiftet til msn messenger, og her har jeg problemet med hakkeriet, med og uden om routeren.
Avatar billede spontek Nybegynder
29. juni 2003 - 23:48 #8
Bud:
lukkede porte
forkert routning
Avatar billede uffe123 Nybegynder
29. juni 2003 - 23:49 #9
nu er det jo altså msn messenger jeg har problemet i nu, og det er hertil jeg stille spørgsmålet