Avatar billede seb11 Nybegynder
29. juni 2003 - 21:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan laver man et topic

Hvordan laver man et topic.. jeg har en channel
Avatar billede simonvalter Praktikant
29. juni 2003 - 21:22 #1
/topic #channel hey
Avatar billede simonvalter Praktikant
29. juni 2003 - 21:23 #2
eller brug channel central hvis du bruger mirc dobbelt(venstre) click i kanalen og vælg channel central.
Avatar billede spontek Nybegynder
29. juni 2003 - 21:23 #3
Dobbelklikker på baggrunden af kalen (channel). Så kommer der et vindue frem med den øveste linie som hedder " Topic history" der skriver du blot din overskrift til kanalen. Du kan ændre igen og igen
Avatar billede seb11 Nybegynder
29. juni 2003 - 21:24 #4
et andet spørgsmål.. hvorfor tager det så lang tid at joine en channel ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
29. juni 2003 - 21:26 #5
en channel kan jeg ikke tro det tager lang tid at joine .. men hvis du mener en server .. så kan det være pga at du ikke har identd kørende .. dvs du skal have port 113 åben i din router/firewall og forwarde til din maskines ip og så under mirc options der skal ident være slået til .. så skulle det gerne gå hurtigere .. ellers kunne det være at du brugte nnscript og den lige skal opdatere hvem der er i de kanaler du joiner .. men så lang tid tager det ikke.
Avatar billede seb11 Nybegynder
29. juni 2003 - 21:27 #6
fair nok !