Avatar billede hansdam Nybegynder
29. juni 2003 - 02:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Adgangskode sletning i msn 6

Hej

Jeg har et problem der består i at jeg er kommet til at bede Msn Messenger 6.0 om at logge mig ind når jeg beder den om det, altså så den husker min adgangskode...

Hvordan fjerner jeg den adgangskode, uden at ændre den?

På forhånd tak...
Avatar billede lassechr Nybegynder
29. juni 2003 - 10:00 #1
Enkelt nok, her kommer et svar...:
Avatar billede lassechr Nybegynder
29. juni 2003 - 10:01 #2
tools -> options -> accounts -> Slet det password der står under din mail adr -> tryk ok
Avatar billede hansdam Nybegynder
29. juni 2003 - 10:13 #3
Der er ingen steder hvor der står "accounts" Der står kun: "Personal", "Messages", "Phone", "Privacy", "General" & "Connection"

I de tidligere versioner har der været et sted hvor der har stået accounts, men det er der altså ikke her - det er derfor jeg ikke kan finde ud af det!
Avatar billede hansdam Nybegynder
29. juni 2003 - 10:26 #4
Hvis de mener at dette er forkert, vil de så ikke være så venlig at give mig et link til det sted hvor de har downloaded deres messenger 6.0

-Tak
Avatar billede lassechr Nybegynder
29. juni 2003 - 10:28 #5
Jeg har da et faneblad der hedder Accounts..

Men hvis du ikke kan på den måde, så burde du prøve det her:
åbn msn (så den logger ind), log ud igen, tryk "click here to sign in with another account" eller noget, log ind på en anden bruger, log ud, log på din normale igen. Så skulle det være fikset
Avatar billede hansdam Nybegynder
29. juni 2003 - 10:47 #6
Det virker stadig ikke, der er intet faneblad der hedder Accounts... Jeg ved ikke med dig, men jeg har downloaded min messenger fra dette link: http://messenger.msn.com/download/v6preview.asp?client=1
Avatar billede lassechr Nybegynder
29. juni 2003 - 10:51 #7
åbn msn (så den logger ind), log ud igen, tryk "click here to sign in with another account" eller noget, log ind på en anden bruger, log ud, log på din normale igen. Så skulle det være fikset
Avatar billede hansdam Nybegynder
29. juni 2003 - 11:00 #8
Der sker stadig ingenting.... Hvis du har tid og lyst kunne du så hjælpe mig over messenger? Min e-mail er htddam@hotmail.com