Avatar billede helpware Nybegynder
29. juni 2003 - 01:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

TDC webmail fungerer ikke!

Hej,

Jeg er ny ADSL kunde hos TDC. Jeg oprettede min email på TDC webmail og webmailen havde mange funktionaliteter (spam filter, Auto reply, osv.). Og nu når jeg logger på webmailen kan jeg kun se 4 mapper, alle funktionaliteter + ikoner er væk, selv farverne er forsvundet (sort&hvidt nu) og man kan ikke engang skrive en ny mail. Man kan kun læse inbox, send mappen og trash mappen samt oprette ny mappe. Any ideas?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
29. juni 2003 - 01:47 #1
Prøv at tryk f5 når du kommer derind...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
29. juni 2003 - 01:48 #2
- Har du firewall på? Prøv at slå den fra.
- Funktioner - Internetindstillinger - Og sæt alle sikkerheds niveaur til standard
Avatar billede helpware Nybegynder
29. juni 2003 - 01:57 #3
Stefan> Ja jeg har firewall på. Norton. Har deaktiveret firewall + trykket F5 men det fungerer stadigvæk ikke.
Avatar billede wilde Nybegynder
29. juni 2003 - 22:13 #4
Prøv evt. CTRL-F5. På den måde sikrer du at den ikke henter fra en cache.

Jeg er ikke selv bekendt med TDC Webmail, men prøv at installere en Java Runtime klient. Det kunne jo være at de bruger den slags "snavs" ;)

http://java.sun.com/products/jdk/1.2/download.html
Avatar billede helpware Nybegynder
30. juni 2003 - 10:48 #5
virker ikke
Avatar billede helpware Nybegynder
30. juni 2003 - 12:49 #6
fungerer nu. Det var firewallen. Gider ikke bruge deres lo*** webmail nu.
Avatar billede Cars10 Praktikant
30. juni 2003 - 12:51 #7
Sæt den hellere op til at køre fra outlook istedet
Avatar billede Cars10 Praktikant
30. juni 2003 - 12:54 #8
Outlook er hurtigere end den webbaserede.
Har du outlook 5 eller 6 gør som følger:
http://www.kabeltv.dk/?UniversID=517
Avatar billede helpware Nybegynder
30. juni 2003 - 23:31 #9
Spørgsmålet er lukket