Avatar billede ahk05 Nybegynder
28. juni 2003 - 12:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilslutte Grafikkort til TV uden scart eller s-video indgang.

Jeg har et lille tv som ikke har noget scart-stik eller det runde s-video. Men der er en slags video og audio in (små runde tilsvarende dem til høretelefoner). Kan man få en konverter til sådanne stik fra tv-out i grafikkortet?

Og i så tilfælde; hvad hedder de, hvor kan man købe dem og hvor meget koster de?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2003 - 12:31 #1
Der skal bare være jack-stik på det kabel du bruger fra grafikkortet.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. juni 2003 - 13:51 #2
Det lille runde du taler om er sikkert et composite stik. Der er en gul markering på det ene af dem, ikke ?

Du skal bruge:
http://www.avconnection.dk/Functions/ProductView.asp?GroupID=24&ClassID=54
06-051 Standard: S-Video til composite konv. kabel (S-Video 4 pol. han <--> Phono hun), 1 stk
samt
http://www.avconnection.dk/Functions/ProductView.asp?GroupID=3&ClassID=45
Discount PC-DVD Composit Video + Audio Kabel
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2003 - 17:03 #3
Det lille runde, er det ikke bare et antennestik ?.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2003 - 17:08 #4
Nå`ja havde ikke set at det var indgange.
Avatar billede ahk05 Nybegynder
01. juli 2003 - 15:31 #5
Tak for hjælpen;

Og ja, der er en gul markering på "video in"
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. juli 2003 - 16:11 #6
Takker for point :-)