Avatar billede daffey Nybegynder
26. juni 2003 - 13:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Msn messenger i xp

Hej
Jeg har lige formateret min hd, geninstalleret xp pro og nu virker msn messenger 6.0 pludselig ikke mere.
Min windows messenger 4.7 virker fint, men den er jo ikke ligeså sjov som den anden...

Jeg har et ganske almindeligt stofanet abonnement og jeg har tjekket at der ikke er flueben i firewall under min LAN-forbindelse.

Jeg bruger sygate personal firewall, men selvom jeg slår den helt fra kan jeg ikke logge på msn mesenger service..

any help?

tak
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
26. juni 2003 - 13:49 #1
har du hentet den fra http://messenger.msn.dk/download/v6preview.asp?client=1

Har hørt noget med at den version der slap ud fra microsoft, ikke vil virke mere på et tidspunkt. Prøv at hente den nyeste version på ovenstående link

Mvh.
Gonza
Avatar billede daffey Nybegynder
26. juni 2003 - 14:10 #2
ja jeg har hentet den derfra... har lige afinstal og geninstal... den vil ikke logge på servicen... jeg har prøvet med flere forskellige brugernavne..
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
26. juni 2003 - 14:19 #3
så ved jeg desværre ikk hvad der kan være galt, det var bare en tanke der strejfede mig ;o)
Avatar billede daffey Nybegynder
01. juli 2003 - 18:43 #4
andre der har et bud?
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:09 #5
Okay

1] Afinstaller hele MSN 6,0
2] Opdater Windows XP, (altså webopdateringen)
3] Installér MSN messenger 6.0 igen
4] Se om det ikke virker :o)

// Anders