Avatar billede soylant Nybegynder
25. juni 2003 - 15:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvad er disse

Hej

Jeg har lige sat en firewall op, og nu kan det godt være jeg spørg dumt men hvad er disse og skal du have adgang til nettet???
1.Generic host process for win32
2.Klient-Dll til windows BASE API(kernel32.dll)
3.Kør en DLL som et program(rundll32)
4.Microsoft Help Center Service(helpsvc)
Hvorfor vil de på nettet, er det normalt, ja det kan godt være det er mig der er dum
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juni 2003 - 15:28 #1
1. en systemproces der skal køre. læs her http://www.computing.net/security/wwwboard/forum/272.html

2. igen en system dll der skal være der. Er en del af windows API

3. igen en system ting, læs her, lidt nede i dokumentet http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_r.htm

4. Microsoft hjælp der vil opdate sig selv, irriterende, men ikke et stort problem

Disse er en del af de processer der ofte køre og som desværre kan udnyttes, men er nødvendige hvis dit system skal køre rimeligt smertefrit
Avatar billede c-holst Novice
25. juni 2003 - 20:38 #2
men en sund skepsis over disse ting er absolut ikke dumt, og herinde kan man som oftest gratis få de svar man søger, og blive be eller afkræftet i sine mistanker, og måske endda hjælpe andre med samme tanke.
hvilken firewall er det?
Avatar billede c-holst Novice
25. juni 2003 - 20:44 #3
ikke fordi det er helt vildt, men jeg kan se at du er ny bruger, og har en nogle spørgsmål der ikke er lukkede endnu, hvor svarene synes korrekte. derfor får du denne guide, som vil give dig succes herinde på Eksperten.dk.
http://www.ebruger.dk/faq/
prøv at kigge på den.

c-holst
Avatar billede soylant Nybegynder
25. juni 2003 - 23:05 #4
Hej
tak for hjælpen bufferzone.
og undskyld hvis jeg har kvajet mig c-holst, ja er ny er der noget jeg har gjordt forkert?? har jeg ikke afsluttet min spørgsmål ordenligt??
Avatar billede c-holst Novice
25. juni 2003 - 23:29 #5
tag det bare roligt, men det er som du vil kunne læse, god skik enten at acceptere eller begrundet afvise folks svar/kommentarer.
Håber ikke jeg gav dig dårlig samvittighed, du er jo en ren engel i forhold til mange andre der aldrig lukker deres spørgsmål.

god fornøjelse