Avatar billede mazyspace Nybegynder
25. juni 2003 - 00:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vedr. log ind med 2 nick

Hej seje gutter.
Er det muligt at lave 2 profiler på messenger???
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juni 2003 - 00:25 #1
Hvad mener du med 2 profiler?

Du kan vælge "Sign out" og "Sign in..." så kan du angive en anden Passport bruger... er det det du vil?
Avatar billede klaverand Nybegynder
25. juni 2003 - 01:49 #2
Ja, Det er muligt at have 2, men ikke på samme mail!!! Du skal bare lige huske at du skal have 2 forskellelige versioner af messenger!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. juni 2003 - 08:51 #3
Du kan godt oprette 2 profiler på Messenger med hver sin mailadresse. Når du så starter Messenger kan du jo vælge hvilken en af profilerne du vil logge dig på som. Du kan jo i princippet have alle de profiler du gider at oprette, bare der til hver profil hører en mail adresse.
Avatar billede spontek Nybegynder
26. juni 2003 - 14:09 #4
En let måde at håndtere det på er ved at bruge fx Trillian eller Miranda IM.

Med Miranda IM kan du have mange profiler online på samme tid. Fx har jeg selv 4 ICQ på én gang. Du skal blot lave en kopi af aim.dll-filen (kald dem fx aim2.dll, aim3.dll osv osv). Det kræver ikke andet, når programmet starter logger du blot på med de forskellige brugernavne og kodeord, og så klarer Miranda resten selv. Du kan vælge forskellige sympoler til hvert enkelt af dine profiler så det er lettere at holde øje med om det er den ene eller den anden profil du skriver fra.

Hent Miranda IM på http://miranda-im.org  - Miranda har også den fordel at programmet er lille og bruger få resurcer
Avatar billede spontek Nybegynder
01. juli 2003 - 16:39 #5
Se iøvrigt dansk site på http://miranda.spontek.dk