Avatar billede renekoemler Nybegynder
23. juni 2003 - 17:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Invalid Internet Address Specified

Hej,

Jeg har sat en domino server op , der bl.a skal køre mail.

Når jeg benytter en mailbase der ligger på serveren fra en notesklient kan jeg fint få den til at sende "ud af huset", men når jeg accesser den samme base fra web'en vil serveren ikke afsnde mailen og jeg får en fejl i mail routing loggen der siger "Invalid Internet Address Specified".

Kan nogen komme med et forslag

mvh
René
Avatar billede karstenv Nybegynder
24. juni 2003 - 08:39 #1
Jeg er lige med på en lytter :-)
Avatar billede Inge Nybegynder
24. juni 2003 - 18:09 #2
Det kan være brugerens internet adresse der indeholder æ ø eller å, der har jeg set den fejl før.
Avatar billede jogii Nybegynder
27. juni 2003 - 10:22 #3
Hvilken Web-mail template bruger du?
Avatar billede renekoemler Nybegynder
27. juni 2003 - 10:30 #4
Hej Alle,

Tak for svar og kommentarer - jeg har fundet ud af hvad der var i vejen. I mit server dokument stode der et maskin navn og ikke et internet domæne i feltet med domæne navn.

/rene