Avatar billede BRS Nybegynder
23. juni 2003 - 13:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Command-line parametre til Explorer.exe

Hejsa...

Jeg har med næsten success fået lavet et "link" til en mappe via følgende
artikel:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;152457

Det fungerer såmen også ganske udemærket - bortset fra at 'Search'-knappen i
værktøjslinien ikke virker. 'Folders'-knappen gør som den skal. Når man
klikker på 'Search' sker der absolut intet.

Min kommandolinie ser ud som følger:

D:\Explorer\Explorer-h-drev.exe /n,/root,k:

Jeg har også forsøgt med /e og med ingen parametre udover /root.

Kører på en windows 2000 server.
... og Citrix Metaframe XPa FR2.

Nogen der har erfaringer med denne lille detalje ?
Avatar billede rubeck Nybegynder
14. juli 2003 - 15:08 #1
Fandt flg:

Strangely enough a final comma is required (at least in some cases – not known in which ones)!
Avatar billede BRS Nybegynder
14. juli 2004 - 09:55 #2
hmmm... det kan man da vist kalde en lang svartid :-) ... næsten et år.

Hvis jeg tilføjer et komma til sidst, åbnes der bare en explorer med lokale drev ikke k:-drevet som egentlig er specificeret.

Jeg vælger nu at lukke spørgsmålet... nu har det vist fået chancen ;)