Avatar billede dellevela Nybegynder
23. juni 2003 - 11:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

digital kamera (orite) med sd kort

hej ekspert
vi har et digital kamera der hedder orite VC3210 vi kunne
ligge billeder ind på pc med xp eget program, MEN nu har
vi sat et sd kort i med 64mb og nu kan den ikke læse billederne ind mere, vi kan godt tage billeder og se dem på
kamerat men ikke få dem ind på pc.
har USB tilslutning.
når det er tilsluttet med kun kameraet uden SD kort lyser
kameraet grøn og billederne går ind på pc,men med SD 64mb
lyser det rød og pc kan ikke finde det.Hvordan får vi billeder ind med SD kort i kameraet.
Avatar billede ffn Nybegynder
23. juni 2003 - 11:46 #1
en løsning er at købe en ekstern kortlæser, som denne:

http://www.pocketfreak.dk/netto/laeser.html
set i netto til 169,-

Jeg ved godt det ikke løser årsagen til jeres problem...
Avatar billede dellevela Nybegynder
01. juli 2003 - 10:20 #2
rimeligt sur det tilbud havde de for 2 måneder siden manden nede i netto grinede helt vildt da vi spurgte! så det kan vi ikke bruge til noget!
Avatar billede dellevela Nybegynder
01. juli 2003 - 10:21 #3
lukker
Avatar billede ffn Nybegynder
01. juli 2003 - 10:23 #4
det var nu for at vise dig at det var en mulighed at bruge en ekstern kort læser, samt give dig et link til en anmeldelse af en sådan, så du kunne se at de skam fungere udemærket sådan nogle....det er ikke forbudt at tænke selv!!!