Avatar billede oasen Nybegynder
23. juni 2003 - 02:11 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Negativer til digitale billeder

Hvilke muligheder er der, hvis jeg skal have lavet digitale billeder ud af ca. 500 negativer - uden at skulle scanne papirsbillederne ind selv?

Jeg ved, at flere fotohandlere reklamerer med at levere billederne på en cd-rom. Men findes der en form for service, hvor der evt. er lidt mængderabat?
Avatar billede oersted Novice
23. juni 2003 - 02:28 #1
hvad format har dine negativer ?
Avatar billede oasen Nybegynder
23. juni 2003 - 02:35 #2
135, 10x15 cm
Avatar billede bredker Nybegynder
23. juni 2003 - 06:33 #3
gå ned til din lokale fotohandler og få ham til at give et tilbud på at lægge dem alle på en cd ,jeg vil tro at hvis du presser ham lidt kan få god rabat med så mange
Avatar billede hr.usb Nybegynder
23. juni 2003 - 08:06 #4
Du kan købe en negativ/diasscanner se den her
http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&vare_id=243059
Avatar billede cholm Nybegynder
23. juni 2003 - 12:31 #5
Prøv at kontakte ham her:

http://foto.entertainware.dk/

/cholm
Avatar billede oasen Nybegynder
23. juni 2003 - 15:29 #6
hr.usb -> 1795,- er nok lige i overkanten. Jeg har ikke noget at bruge maskinen til, når de er scannet ind...

cholm -> Det ser udmærket ud. Jeg vil lige høre, hvad han skal have for det.
Avatar billede lille_my Nybegynder
23. juni 2003 - 16:38 #7
Jeg har også kun at sige, prøv forskellige fotoforhandlere i din omegen, og hør om deres tilbud. Jeg ved da, at nogen køre med rabat, når man har mere end x antal billeder