Avatar billede safl Nybegynder
22. juni 2003 - 23:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

BigBrother og Mrtg

Hello!

Jeg har konfigureret mrtg og det kører fint. Se det her:
http://bb.safl.dk:8080/mrtg/

Nu vil jeg så gerne have mrtg integreret i BigBrother og jeg har installeret bbmrtg.sh og får denne fejl når jeg starter BB:

Sun Jun 22 23:02:07 GMT 2003: Starting Big Brother...
        Starting Big Brother Daemon (bbd)...
        Starting Network tests (bb-network)...
        Starting Display process (bb-display)...
        Starting external scripts
                Starting external script bbmrtg.sh
        Starting Local tests (bb-local)...
Big Brother 1.9c started
Sun Jun 22 23:02:10 2003 bbmrtg.sh bbmrtg.sh: MRTG file -> </usr/home/bb/bb/www/mrtg/Start.log> is invalid
Sun Jun 22 23:02:10 2003 bbmrtg.sh bbmrtg.sh: MRTG file -> </usr/home/bb/bb/www/mrtg/and.log> is invalid
Sun Jun 22 23:02:10 2003 bbmrtg.sh cat: BBMRTG_32108*status: No such file or directory
Sun Jun 22 23:02:10 2003 bbd INVALID STATUS COLOR: Sun FOR red

Hvad gør jeg galt?

mvh safl
Avatar billede darth.vader Nybegynder
01. august 2003 - 11:00 #1
Jeg vil tro at der i scriptet 'bbmrtg.sh' er en variabel du skal ændre så den passer til din konfiguration, det ser nemlig ud til at scriptet tror den skal skrive i et sted hvor den enten ikke har adgang eller også er stien til det sted ikke oprettet.
Avatar billede safl Nybegynder
05. august 2003 - 21:42 #2
Løste selv problemet men så opstod der et nyt :)
Avatar billede safl Nybegynder
05. august 2003 - 21:58 #3
Lukker