Avatar billede avest Nybegynder
20. juni 2003 - 11:29 Der er 1 kommentar

dispositionsoplysning med to liner

Titlen på en af mine dispositionsoplysninger er lidt længere end de andre. For at mine venstre menu ikke skal fylde hele skærmen vil jeg gerne have den til at fylde to linier.

Hvordan gør jeg det?

Jeg regnede faktisk med at den selv kunne finde ud af at rykke den sidste del af teksten ned på næste linier når jeg definerede hvor bred min outline skulle være på min side. Men nej den skærer bare resten væk.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
20. juni 2003 - 15:02 #1
Du kan jo oprette en ny dispotitionsoplysning, og så selv dele ordet/ordene - og give den samme properties som den første.....