Avatar billede crackya Nybegynder
20. juni 2003 - 10:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

text til url

hvordan laver man en text om til en url, forstået på den måde at hvis jeg skriver en text og der i min text er noget hvor man skal kunne klikke på og komme hen hen på en anden side, og hvis man så kunne undgå den der understregning af links.
Avatar billede crackya Nybegynder
20. juni 2003 - 10:05 #1
jeg skal lige bemærke at jeg ved ikke ret meget om php.
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juni 2003 - 10:11 #2
oppe i head definerer du en style:

<style type='text/css'>
a.crackyalink {
    text-decoration: none;
}
</style>

<a class="crackyalink" href="andenside.html">ord fra din tekst til at klikke på</a>

mvh JakobA

PS: det spørgsmål handlede mest on (d)HTML og ikke spor om php. prøw at stille dine spørgsmål det rigtige sted næste gang.
Avatar billede crackya Nybegynder
20. juni 2003 - 10:24 #3
undskyld...der kan du se hvor lidt jeg ved om php
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. juni 2003 - 10:26 #4
mon ikke du lærer det hen ad vejen :-))
takker