Avatar billede uni-ball Nybegynder
17. juni 2003 - 19:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

PHP chat i stil med chattown

Jeg søger en chat i stil med chattown, det er pt. den bedste chat jeg har set til dags dato.

Der behøves ikke være det der community..
Er der en der kan hjælpe?

Hvis ikke det er muligt at finde en a la chattown.dk søger jeg en chat med følgende funktioner.

login
login med kode
privat snak
Admin modul ( 2 levels )
logud
evt. smileys

Der gives 300 points hvis eller mere efter aftale hvis der kan hjælpes med at få den op at køre..
Avatar billede jensgram Nybegynder
17. juni 2003 - 20:02 #1
"det er pt. den bedste chat jeg har set til dags dato." - det kan du da ikke mene. Det er nok en af de dårligste, jeg længe har set. Hvorfor kigger du ikke på OleBole's chat:

http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=olebole+chat
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
17. juni 2003 - 20:18 #2
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
17. juni 2003 - 20:27 #4
Hvis der er noget der mangler, på den chat du skal bruge, skal du bare sige til.. Så vil jeg gerne finde forskellige ting, og sammensætte det..

Jeg kan bare desværre først gøre det imorgen.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
17. juni 2003 - 20:30 #5
Og jeg vil gerne hjælpe dig med at få det op at køre, men jeg kan som sagt bare først imorgen engang.

Bare post, hvis jeg skal hjælpe.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
17. juni 2003 - 20:31 #6
mr nonama >> Der følger ikke brugersystem med OleBole's chat.

Det er kun skilettet til en blinkfri chat.
Avatar billede jensgram Nybegynder
17. juni 2003 - 20:40 #7
Hmm - så vil jeg foreslå, at I arbejder videre med den, da den i hvert fald er LANGT bedre, end den spørgeren snakker om!
Avatar billede well_r Nybegynder
17. juni 2003 - 20:59 #8
Jeg kan faktisk godt give mr_noname ret i at denne chat bestemt ikke er den bedste på nettet..*heh* - den er ved at være RIIIIMELIG gammel og ja - hvis du så selve koden ville du nok hoste af alt det slam *G* :P
Jeg har kildekoden til Chattown.dk - men hvis det endeligt skal være så hent MiniChat3 - den er bygget op på (næsten) samme måde som chattown.dk's.
Spørg hvis du har spørgsmål :)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
18. juni 2003 - 19:48 #9
Uni-Ball ->> Takker for points!

Har du selv fundet ud af det, eller skal jeg hjælpe??
Avatar billede uni-ball Nybegynder
18. juni 2003 - 20:13 #10
Snuseren>>

Jeg har hentet minichat fra en et af de links du forskrev. Har installeret Mysql.. jeg skrev en mail til dig, på den adresse der står under dine data..
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
19. juni 2003 - 11:56 #11
ok, jeg tjekker når jeg kommer hjem.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
19. juni 2003 - 12:04 #12
uni-ball >> Jeg har sendt tilbage...