Avatar billede aceymer Nybegynder
17. juni 2003 - 13:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

solidworks, museproblem

jeg har følgende problem, når jeg bruger min mus virker den i alle programmer, men i solidworks kører min mus utroligt langsomt...  musen er sat op som den skal, så hurtig som den kan være..  kender nogen dette problem, jeg skal lige sige at jeg bruger fladskærm og min driver er den originale til musen...
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
17. juni 2003 - 14:35 #1
Opdatere dine mus drivere!
Avatar billede aceymer Nybegynder
18. juni 2003 - 07:45 #2
blueberry1337 kan du fortælle mig hvordan man lukker/fjerner et spørgsmål..
Avatar billede aceymer Nybegynder
18. juni 2003 - 12:28 #3
slut