Avatar billede fredslund Nybegynder
16. juni 2003 - 17:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth sensor?

Jeg kunne godt tænke mig at lege lidt med noget bluetooth, - eksempelvis sætte en sensor (hedder den det?) op indenfor min hoveddør, som fortæller min computer, at jeg er kommet hjem! - Hvor kan jeg købe en sådan sensor, og hvordan vil den skulle forbindes til min computer??

Håber I kan hjælpe!
Avatar billede half_d Nybegynder
17. juni 2003 - 02:02 #1
Hvis du har en mac med bluetooth, kan du bruge programmet 'Sony Ericsson Clicker' <http://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/Clicker/> som bla. har 'Proximity Sensing'.
Med det og AppleScript, kan du køre hvad som helst på din computer.

Nu regner jeg ikke lige med at du har en Mac, men det her program er seriøst en grund til at købe én!!

vh
// Halfdan
topdog.dk
Avatar billede half_d Nybegynder
17. juni 2003 - 02:06 #2
Linket er jo sådan set
http://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/Clicker/

(hvor fa'en retter man en post henne?)

// Halfdan
topdog.dk
Avatar billede fredslund Nybegynder
17. juni 2003 - 13:46 #3
Du har ret: det ser spændende ud, men jeg har ikke en Mac - og er desværre ikke lige på vej til at købe en...
Avatar billede fredslund Nybegynder
20. april 2006 - 17:46 #4
Lukker..