Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
15. juni 2003 - 02:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tage billede af film

Hej Eksperter.

Jeg sad lige og skulle tage et billede af en film for en ven men det driller utrolig meget.
Jeg har set en masse spørgsmål om det men det gider bare ikke lykkes.

Jeg kan godt få taget billedet og sat det ind i paint som jeg bruger men jeg kan ikke gøre sådan at jeg kun har billedet i filen...

Er der ikke en der vil hjælpe mig evt. over fjernsupport.
Jakob113@yahoo.com
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. juni 2003 - 02:14 #1
kan du ikke forklare dit problem lidt bedre?!
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
15. juni 2003 - 02:15 #2
Jeg syntes det er lidt svært at forklare men ok jeg kan da prøve
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
15. juni 2003 - 02:17 #3
Jeg får kopieret skærmbilledet og sætter det ind i paint. Der viser den så ikke fuldskærm men filmen i 100% størrelse. Så vil jeg så markere filmen og kopiere det i en ny bmp. Når jeg så sætter den ind får jeg bare en sort skærm.
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
15. juni 2003 - 02:18 #4
ved ikke lige om det er let at forstå
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. juni 2003 - 02:18 #5
hvad er det du skal med billedet da?!
kan du evt. sende det til admin@runehansen.dk
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
15. juni 2003 - 02:20 #6
Jeg har ikke lige billedet nu da jeg ikke er helt klar over hvad billede han vil have. Kan vi ikke prøve med fjernsupport så er det lidt nemmere for dig at se
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. juni 2003 - 02:22 #7
jeg har ikke prøvet fjernsupport, så det vil nok ta for lang tid at få til at virke?!
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
15. juni 2003 - 02:22 #8
du køre ikke med xp eller hvad
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. juni 2003 - 02:23 #9
jo - nu har jeg sendt en request - eller hvad det nu hedder
min mail er runehansendk@hotmail.com
Avatar billede speakfreak Nybegynder
15. juni 2003 - 02:28 #10
Det skyldes man ikke kan tage screenshot af film (Når du bruger print screen), hvis du nu gør det og lader filmen spille samtidig med du har pastet det ind i paint - vil filmen de fleste gange også køre inde i paint og det sorte vil bare sige at den ikke længere kan finde filmen, at den er stopppet.
Avatar billede slots_norton Nybegynder
15. juni 2003 - 03:03 #11
HypersnapDX kan klare det
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
19. juni 2003 - 23:34 #12
HypersnapDX hjælper overhovedet ikke. Gør det samme som paint
Avatar billede dosmer Nybegynder
06. juli 2003 - 20:14 #13
Pinnacle Studio 8 kan nemt gøre det! Man stopper bare filmen det rigtige sted og vælger "grab frame"!
Hvis Studio 8 er for dyrt, kan Pinnacle PCTV også gøre det - man trykker bare F4.