Avatar billede klas Juniormester
03. december 2000 - 20:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

banner åbnes i nyt vindue

Heysa,

Kan i ikke sætte jeres banner til at åbne sig i et nyt vindue ?

Adpepper siger selv at det er bedre, og så er det også nemmere for os der bare klikker for ekspertens skyld og ikke fordi vi egentlig gidder :)
Avatar billede krusell Nybegynder
03. december 2000 - 20:30 #1
Jep.
Kanon ide
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. december 2000 - 20:40 #2
Den dag de laver om på det fejre vi med \"Kilk på al den reklame du kommer i nærheden af\" :)
Avatar billede stigc Nybegynder
03. december 2000 - 21:32 #3
hold \"shift\" nede mens i trykker :)
Avatar billede krusell Nybegynder
03. december 2000 - 22:07 #4
Smart trik stigc :-)
men er med på den store klikkedag, når man slipper for shift :-D
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. december 2000 - 22:08 #5
Den kendte jeg heller ikke, jeg plejer at højreklikke>Åbn i nyt vindue, men der var jo åbenbart en genvej :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. december 2000 - 09:23 #6
Det skulle fungere senere i denne uge !
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. december 2000 - 14:17 #7
Det fungerer nu, i hvert fald på Mobilix Mayday banneret !
Avatar billede krusell Nybegynder
04. december 2000 - 18:45 #8
Så er det store klikkedag gutter :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. december 2000 - 18:41 #9
Har i lagt mærke til hvad der sker hvis I trykker på banneret????

Derfor stemmer jeg for at den 4/5 december hvert år bliver til \" Stor Klikke Dag\" :) ... Robin Hus giver hvis 200kr hvis man opretter en annonce :)

Det bedste er at hvis man har trykket på ét og minimeret det, åbner de andre i det samme vindue, så opdager man slet ikke dem man har trykket på *s*
Avatar billede stigc Nybegynder
05. december 2000 - 19:49 #10
tror i ikke de tjekker tiden man er på et site? Hvis man er under 10 sekunder gælder det måske ikke som et hit?
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. december 2000 - 22:01 #11
Aner ikke hvad Adtech gør men tradedoubler gør ikke :)
Avatar billede klas Juniormester
21. marts 2001 - 00:38 #12
Mu åbner banneret igen i samme vindue som eksperten.dk :)