Avatar billede mellergaard Nybegynder
12. juni 2003 - 23:24 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Database med mailfunktion købes, hurtig levering belønnes!

Jeg skal bruge en databse, ret hurtigt. Da det er svært at forklare her, har jeg lavet en side med screenshots af udkast til databasens design/funktion.

Klik ind her www.mellergaard.net/database

Er villig til at give en ordentlig bunke point (5-600) samt eventuel yderligere betaling! Ring, mail..

CU Mads
Tlf. 26 92 37 85
Mail. mads@mellergaard.net
Web. www.mellergaard.net
Avatar billede cdc Novice
12. juni 2003 - 23:27 #1
luk alle dine spm, man skal kun oprette en gang
Avatar billede jonbdk Nybegynder
12. juni 2003 - 23:28 #2
Tag læge og læs reglerne
Avatar billede jelzin101 Praktikant
12. juni 2003 - 23:29 #3
a) jeg har lukket de 2 andre spørgmål.

b) det er kun tilladt at give 200 point for ét. spørgsmål.

læs www.exp.dk/regler.phtml

og du kan så dermed betragte dette som en advarsel.

jelzin/coadmin
Avatar billede jonbdk Nybegynder
12. juni 2003 - 23:31 #4
Og måske også: "Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point."
Avatar billede dk_akj Nybegynder
12. juni 2003 - 23:35 #5
LOL 500 pts. du har kun 235

//akj
Avatar billede mellergaard Nybegynder
12. juni 2003 - 23:44 #6
SLAP AF EN HJERTELIG VELKOMST MAN FÅR FØRSTE GANG MAN BESØGER EKSPERTEN.DK - BLEV ANBEFALET DET HER STED, MEN OKI, TRÆKKER MIG IGEN!!! BITCHES..
Avatar billede mellergaard Nybegynder
12. juni 2003 - 23:46 #7
Men..., nu oprettede jeg dem jo også i flere forum, Access, andre, generelt mv. fordi jeg ikke ved hvilken dtb-teknologi der er nemmest at benytte til opgaven!!! Kunne man bede om kvalificerede svar på denne forum-tråd fra nu af, jeg flipper ud over næste person der bare skal brokke sig over et eller andet!!
Avatar billede dmcn Praktikant
12. juni 2003 - 23:49 #8
Hvis du nu havde taget dig tid til at læse reglerne (http://exp.dk/regler.phtml) da du oprettede din bruger, ville du helt have sluppet for denne omgang. Og inden du flipper på ud over mig, så vil jeg da lige henvise til reglen om sprogbrug her på sitet. Du har én gang overtrådt den, lad det ikke ske igen.
Avatar billede mellergaard Nybegynder
12. juni 2003 - 23:49 #9
OG.. sidste tilføjelse, JA jeg har 235 point nu! Jeg har 400 ude.. OG, det giver ifølge min dårlige HHX eksamen (10 i mat. A) 635 point. Altså rigelig med point til at give 200 på 2 spørgsmål!! Slap nu af her i JANTELOVENS danmark...!
Avatar billede mellergaard Nybegynder
12. juni 2003 - 23:51 #10
Jamen så undskylder jeg hermed ALLE for min opførsel vedrørende håndteringen af denne sag! Det være sig hermed sagt, og jeg har allerede fået tilbud på opgaven fra et firma, så tag den bare med ro derude. Hyg Jer, håber ikke jeg får brug at benytte mig af eksperten en anden gang :-)
Avatar billede mellergaard Nybegynder
12. juni 2003 - 23:54 #11
HVOR lukker jeg dette spørgsmål, åbenlyst kan andre personer gøre det for mig, men hvis jeg nu ønsker at slippe for mere ballade, er der så ÉN venlig sjæl herinde der kunne give mig et kvalificeret svar på dette =?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. juni 2003 - 23:55 #12
lav et svar og accepter det
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. juni 2003 - 23:57 #13
og skulle du få lyst til at benytte ekspeten.dk igen, så kik forbi reglerne og http://www.ebruger.dk/faq.asp engang, før du opretter et spm ;o)
Avatar billede mellergaard Nybegynder
12. juni 2003 - 23:59 #14
LUKKET :o)
Avatar billede keysersoze Guru
13. juni 2003 - 12:15 #15
---------------------------------------
En hjemmeside for en tudse??

…Ja det lyder næsten for godt til at være sandt. Men mangler klubben, foreningen, privaten eller firmaet en hjemmeside, klarer vi opgaven for en tudse!
---------------------------------------

det må da være svært at få til at løbe rundt... anyway - jeg kan ikke gøre det for point, men medmindre du har fået en anden til det kan jeg tilbyde at lave det ønsede hvis vi finder en rimelig pris. Kontakt icq 32036024 - mail/msn kim@soze.dk