Avatar billede tjavspigen Nybegynder
12. juni 2003 - 08:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tab af data

For ca 14 dage siden gik min pc helt ned med en fejl og jeg måtte formatere mit c drev, og alt på mit d drev forsvandt undtagen mapperne, skal lige siges jeg kører med fat 32 og windows xp,
jeg har været så (dum) at da jeg ville recover mine filer har jeg installeret filerecover på mit d drev fordi jeg ikke lige læste vejledningen først
nå men jeg fandt ud af det og afinstallerede den og installerede den på c drevet det går også fint og jeg kan se at den finder alt det jeg havde på d drevet
men når jeg recover det så er det ikke andet end en masse underlige tegn og mine billeder vil slet ikke komme frem
HJÆLP MIG da jeg har(havde) en masse vigtige ting derpå
Hilsen Tjavs
P.S. jeg er ikke helt inde i pc'er så ved hjælp please skriv det så jeg forstår det ;-))
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juni 2003 - 09:08 #1
http://www.runtime.org/

Har du brugt dette
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
12. juni 2003 - 09:15 #2
Ja den kom gør det også til en masse underlige tegn øv
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juni 2003 - 09:15 #3
Måske er det tid til en reinstall :-)
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
12. juni 2003 - 13:36 #4
Jeg ved ikke helt hvad du mener, da det jo ikke hjælper for mig at geninstallere det er jo mine billeder osv der er tabt og som jeg kun har derpå som jeg ikke kan finde ud af at recover
Avatar billede lrd Nybegynder
24. juni 2003 - 08:12 #5
Du kan bruge det program jeg har smidt
Avatar billede lrd Nybegynder
28. juni 2003 - 13:56 #6
Feedback ville være nice her!!!

http://www.runtime.org/
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
28. juni 2003 - 15:07 #7
Jeg har svaret allerede den 12/6 """Ja den gør det også til en masse underlige tegn øv""" har ikke fået en disse tilbage af mine data selvom jeg har prøvet det program