Avatar billede styler.dk Nybegynder
10. juni 2003 - 23:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

!mp3 /song

.. okay jeg har et script, hvis jeg skriver:

/song
så skriver den f.eks:
[23:38] <Styler-ZzZZZZ> 14Lytter til:: 04(Re-flex - Ubap04) 15¤ 14Length: 04(3:1904)

Men nu er det sådan at mange gerne vil vide hvad jeg høre....
Så vil jeg se om man der findes et script så hvis de andre skriver f.eks
!song

så skriver den auto /song ved mig og skriver:

[23:38] <Styler-ZzZZZZ> 14Lytter til:: 04(Re-flex - Ubap04) 15¤ 14Length: 04(3:1904)
har prøvet:

on *:TEXT:!mp3:#:{ /msg $chan /song  }

men så skriver den bare: /song  uden at lave selve handlingen, håber i forstår mit spørgsmål!

//Styler
Avatar billede dmcn Praktikant
10. juni 2003 - 23:44 #1
Prøv at rette linien til:
on *:TEXT:!mp3:#:{ //msg $chan /song  }
Avatar billede styler.dk Nybegynder
10. juni 2003 - 23:46 #2
øhhh... det var det jeg skrev i mit indlæg...
Avatar billede dmcn Praktikant
10. juni 2003 - 23:48 #3
Ikke helt. ;)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
10. juni 2003 - 23:50 #4
Okay har prøvet, men det hjalp desværre hellere ikke
Avatar billede knocker Nybegynder
11. juni 2003 - 01:52 #5
hvis du allerede har aliaset $song så skal du gøre som følgende:

on *:text:!mp3:#:/say $song

Her går jeg udfra at du har en nyere version af mIRC, hvor /say er smidt i som en command.
Ellers, gør du således:

on *:text:!mp3:#:/msg $chan $song

Det burde fixe dine problemer :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
11. juni 2003 - 03:06 #6
knocker => Okay, nu skriver den slet ikk noget, skal jeg evt. ligge min /song script ind?
Avatar billede knocker Nybegynder
11. juni 2003 - 03:39 #7
Det må du meget gerne, så kan jeg nemmere finde frem til problemet.
Avatar billede styler.dk Nybegynder
11. juni 2003 - 04:23 #8
da koden er såren lidt skide lang så har jeg lagt den ind på min hp...

http://eksperten.styler.dk/winamp.txt
Avatar billede knocker Nybegynder
11. juni 2003 - 04:45 #9
Okay, jeg går udfra, at alt det gejl det script kan, er fuldstændig ligegyldigt. Du leder efter et script, som bare viser hvad du spiller, om du selv vil vise det, eller hvis nogen beder om det.

Jeg har lagt mit eget ud, som er lige til at smide ind. Du får lige en kort guide:

Du kopiere og indsætter den følgende tekst ind i din Remote
www.clan-pib.dk/knocker/winamp.txt

Så smider du swamp.dll ind i en mappe kaldet dlls, i dit mirc dir. f.eks. C:\mIRC\dlls
www.clan-pib.dk/knocker/swamp.dll

Så kan du skrive /amp for at vise hvad du netop spiller nu - En lille reminder, så virker dette script ikke til winamp 3.x, men 2.x

Så kan du smide denne tekst ind i din remote, for at lade andre brugere se hvad du spiller:

on *:text:!mp3:#:/msg $chan $getamp

Mere simpelt, kan det vist ikke blive. :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
11. juni 2003 - 05:20 #10
okay, ved ikk om det er mig som er dum..

men når jeg skriver /amp skriver den: * /say: insufficient parameters (line 5)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
11. juni 2003 - 05:26 #11
Haha okay, det var mig som var dum....

SLettede det gamle winamp script...

lav lige et svar tak :D
Avatar billede knocker Nybegynder
11. juni 2003 - 06:59 #12
There ya go :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
11. juni 2003 - 07:04 #13
:P
Avatar billede jesper- Nybegynder
16. juni 2004 - 00:45 #14
vil da mene der er en meget simplerer måde at gøre det på...ikke fordi jeg er vidlt god til det her men...
on *:TEXT:!mp3:#:/song
men...er ikke sikker på om det vil virke..tror det dog
Avatar billede styler.dk Nybegynder
16. juni 2004 - 02:39 #15
=) så kommer man et helt år efter ;)
Men tak tak