Avatar billede anderskdp Nybegynder
06. juni 2003 - 12:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spil der ikke længere kan spilles!

I et par dage har jeg ikke spillet på min computer, kun hørt musik og set film, da jeg så ville til at spille igen er der ingen af mine spil der kan spilles. Det der sker at er at jeg klikker for at spille spillet og det går planmæssigt igang, det afspiller en intro, hvor efter det går tilbage til WIndows XP, som hvis man havde brugt alt-tab, og selv om jeg så klikker på det der sker der intet. Jeg har tjekket fopr virus og der var intet, spillene er nogen som alle har været spillet på min comouter for bare en uge siden.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.

P.S. Jeg vidste ikke lige hvilkne kategor jeg skulle placere det under.
Avatar billede fromsej Praktikant
06. juni 2003 - 12:21 #1
Har du installeret noget, lige inden problemet opstod?
Er din virusscanner opdateret?
Avatar billede magictouch Nybegynder
06. juni 2003 - 12:23 #2
Starter du fra spillenes startscreen, eller fra ikoner?
eller en systemgendannelse kan måske klare det
Avatar billede el_fredo Praktikant
06. juni 2003 - 12:27 #3
Prøv at hente Windows PowerToys - der kan du slå en funktion til der forhindrer andre applikationer i at stjæle fokus...
Avatar billede anderskdp Nybegynder
06. juni 2003 - 12:33 #4
ja, jeg har installeret de nyeste nvidia-drivere, som kræves for at køre det ene spil, det er nok ikke dem, ja virussen er opdateret.
De startes fra ikoner, jeg prøver systemgendannelse, ellers må jeg prøver med det der powertoy
Avatar billede martinhh Nybegynder
06. juni 2003 - 14:44 #5
For du en fejl meddelelse? Jeg har prøvet det samme med mine spil. Age ofempires II gad ikke engang virke selvom det er MS produkt. Prøv at geninstallere dem. Det hjalp ved mig...
Avatar billede martinhh Nybegynder
06. juni 2003 - 14:47 #6
Ellers bør du kigge forbi producentens hjemmeside og opdatere dine spil...
Avatar billede soda Nybegynder
06. juni 2003 - 16:14 #7
Fjern din grafikdriver og installere den igen.
Fjern spillet (uden sletning af savegames, hvis du har sådan nogen) og installer spillet igen.

Har du installeret DX9 for nyelig ? - Hvis du har, så prøv, at hente den nyeste version og installere den. Den hedder 9.0a, så vidt jeg husker.

Husk, at lave en ganstart for hver gang du fjerner og installere noget.
Avatar billede anderskdp Nybegynder
09. juni 2003 - 22:49 #8
Tak