Avatar billede clang-k55 Nybegynder
04. juni 2003 - 23:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Database i Microsoft Works

hej eksperter....

Jeg vil gerne lære hvordan jeg kan bruge en database i forbindelse med min hjemmeside.

Jeg kan kun lave databaser i Microsoft Works, så jeg ved ikke om i kan hjælpe mig!!! Det jeg skal lære er, at sætte nogle bestemte felter fra databasen ind på min hjemmeside.

                Clang-k55
Avatar billede human Nybegynder
04. juni 2003 - 23:54 #1
Har du office pakken indstalleret? Så kan du burge MS access.
Avatar billede krukken Juniormester
04. juni 2003 - 23:54 #2
Jeg tror det er nemmeste at starte med ASP. Prøv at kigge på www.html.dk. Har kan du finde rigtig mange gode råd!
Avatar billede krukken Juniormester
04. juni 2003 - 23:55 #3