Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
30. november 2000 - 19:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grimt!

Hej Eksperten!

Jeg synes faktisk at I har et fedt design!!! MEN det er altså GRIMT at I har lavet den dér røde boks på forsiden, med status om man er logget ind eller ej. Den BØR / SKAL være en blå nuance, ligespm resten af siden.

Ellers er jeg ganske tilfreds.

Med venlig hilsen
Rasmus Lind
Avatar billede klas Juniormester
30. november 2000 - 19:13 #1
Set da eksperten til at logge dig automatisk ind .. så slipper du for det :)
Avatar billede mpj Nybegynder
30. november 2000 - 21:19 #2
Den er jo rød fordi man skal lægge mærke til den jo ;o)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
30. november 2000 - 21:22 #3
Ja! Det ved jeg!
MEN DEN ER GRIM!!! Den skræmmer sq folk væk. Ikke dig og mig, som kender siden... men andre...... ;o).
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
01. december 2000 - 08:28 #4
Det er taget til efterretning, tak for din mening.
Avatar billede delphidaner Nybegynder
01. december 2000 - 09:43 #5
Klas >> Det er ikke alle, som bare kan sætte den til at logge automatisk ind.

Jeg bruger for det meste Eksperten på skolen, og det er jo ikke helt vildt smart med autologin på offentlige computere.