Avatar billede 5floor Nybegynder
03. juni 2003 - 22:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Boolean i Access

Hej.
Hvis jeg har en tabel med et felt der er et Ja/Nej-felt(altså en boolean), hvordan indsætter jeg så en værdi (true eller false) heri. Dette vil jeg gerne gøre fra en forespørgsel(update) i Access. Fx. INSERT INTO Vare (varenavn, varenummer, pålager (dette er ja/nej-feltet) VALUES ('Søm','23','??????');

På forhånd tak
03. juni 2003 - 22:58 #1
INSERT INTO Vare (varenavn, varenummer, pålager (dette er ja/nej-feltet) VALUES ('Søm','23',True);
Avatar billede sgt_bk Nybegynder
03. juni 2003 - 23:01 #2
true
Avatar billede 5floor Nybegynder
03. juni 2003 - 23:02 #3
Hej Thomas.
Tusind tak. Har lige selv fået det til at virke, men du får selvfølgelig de udlovede points....damn måske på tide at slippe tastaturet....
Tak for det hurtige svar.