Avatar billede n-emy Nybegynder
03. juni 2003 - 01:14 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

PHP programmør søges!

Hej jeg ejer communityet www.n-gamez.dk vi søger en eller flere programmøre der kan programmere nye funktioner til siden.

Du skal være god til at programmere PHP og kunne finde ud af Mysql .

Jobbet er ulønnet men som betaling får du gratis bannerplads på 12 X 150 i højre menu al tid du hjælper til med siden, den dag du holder op vil dit banner være der 3 måneder frem og derefter blive taget ned.

Interresseret?
Så skriv til:

E-mail>>
ricki@langeliniebroen.dk
el
allan@langeliniebroen.dk

MSN Messenger>>
ricki@langeliniebroen.dk

//Ricki
Avatar billede locturian Nybegynder
03. juni 2003 - 08:01 #1
Jaaaaa, mere gratis arbejde... hehe... Sorry for spam :D
Avatar billede knygaard Nybegynder
03. juni 2003 - 08:39 #2
Tvivler på at du kan få nogen til at gøre det gratis...
Avatar billede smooth Nybegynder
03. juni 2003 - 10:15 #3
jubii gratis arbejde !!  Nej tak du..
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. juni 2003 - 10:33 #4
Ja, og det er synd for restaurant Langeliniebroen. Firmaet har nemlig et skod website, der ikke matcher deres ry som årets frokostrestaurant 2002. Desuden er det ikke engang optimeret reklamemæssigt til internettet. Men de har sikkert fået lavet det helt gratis.

/per
Avatar billede boller47 Nybegynder
09. juni 2003 - 22:52 #5
sådan for sjov kunde vil jeg godt lave lidt for jer men det skal ikke være flere dages arbejde og jeg vil have den tid der er nødvendig (men så er det gratis )

kontakt rikkemikael"snabela"mail.tele.dk
Avatar billede noaz Nybegynder
10. juni 2003 - 20:27 #6
jeg vil da også gerne give en hånd med, men med samme betingelser som 'boller47'..

jeg har før programmeret i php og mysql..

email..
<?php
$email = "";
$email = str_replace(" -> at <- ", "@", "n0az -> at <- hotmail.com");
echo $email;
?>
Avatar billede n-emy Nybegynder
11. juni 2003 - 00:34 #7
Ok i to, men så skal jeg lige vide, om i er i stand til at programmere disse ting der står her www.n-gamez.dk/listen/index.php ??
Avatar billede boller47 Nybegynder
12. juni 2003 - 03:19 #8
der er da et par ting jeg ved at jeg kan lave men det vilde være en god ide med en (god)beskrivelse af hvad det er i vil have lavet og hvordan i har  tænkt jer at det skal virke men jeg vil godt lave jeres dagbog (" har en ide ")til at starte med jeg går udfra at der er adgang til en mysql database hvor der kan oprettes en tabel til formålet

Boller47
Avatar billede n-emy Nybegynder
12. juni 2003 - 13:06 #9
Ja selvfølglig er der adgang til mysql men vi har også et point og rangsystem dagbogen skal koste 1000 point og man skal først kunne købe den når man er Trainee
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. juni 2003 - 13:50 #10
/me elsker bare når begynder-virksomheder uden cash vil ha gratis arbejdsfolk og samtidigg stiller krav.
Avatar billede n-emy Nybegynder
13. juni 2003 - 15:05 #11
cybermike det skal jo tilpasses siden, og hvis du ikke er interresseret så lad være med at svar!
Avatar billede boller47 Nybegynder
13. juni 2003 - 17:03 #12
he he cybermike der er altid nogle der tror at de er guder fordi at de kan lidt kode sprog tænk dog på at der sidder nogle børn der syntes det er fedt at bruge n-emy´s side og hvis der ikke er nogle der syntes det er ok at bruge lidt tid på at lave noget til dem ellers sidder de jo bare og glor på porno eller får deres til til at gå med at hacke fbi´s hjemmeside
og det er ikke fedt og det kunde jo være dine børn der en dag ryger i spjælet fordi de ikke hade noget at få tiden til at gå med

nå men hvis jeg skal lave lidt for jer er jeg nød til at have adgang til jeres sorce jeg skal lige finde udaf hvordan jeres login sys fungere
så skal jeg nok gå igang

Hilsen boller47
Avatar billede n-emy Nybegynder
13. juni 2003 - 17:12 #13
Boller47>>
Har du msn??
Avatar billede boller47 Nybegynder
13. juni 2003 - 21:28 #14
ja hvis jeg kan huske hvordan det virker
min msn email er b47media@msn.com
men jeg er online nu ellers har jeg oprettet mig som bruger på jeres site
"boller47"
Avatar billede n-emy Nybegynder
08. november 2005 - 22:30 #15
lukker