Avatar billede b0812s45p Nybegynder
02. juni 2003 - 13:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændring af Webside

Jeg har lavet en hjemmeside i Power Point. Jeg har fået den udgivet. men der mangler billeder på flere af siderne. Hvordan får jeg lagt dem ind?Min hjemmeside adresse er http://www.black-liberty.dk Jeg ved godt det ikke er en professionel hjemmeside.Men jeg vil godt have den rigtig vist. Jeg har brugt Windows Commander.
Hilsen Benthe
Avatar billede brink99 Nybegynder
02. juni 2003 - 13:42 #1
Hej b0812s45p har du overvejet at lade være med at bygge din hjemmeside i Power Point?

Jeg har klikket ind på alle siderne og kan ikke se at der mangler billeder.
Men grunden til at du nok ikke kan se billederne, kan være at din internetforbindelse ikke er hurtig nok. Sagt med andre ord dine billeder er alt for store, ikke fysisk men i kb.

/brink
Avatar billede b0812s45p Nybegynder
02. juni 2003 - 16:35 #2
Brink, har du et nemt forslag til det ?Jeg har fået at vide fra Azero at jeg ikke skulle have gjort det i Power Point. Men jeg er nybegynder i det og har lært det på et kursus. Jeg er heller ikke tilfreds med det. Man kan jo ikke se hvad der står ude i siden. Benthe
Avatar billede brink99 Nybegynder
03. juni 2003 - 09:37 #3
Jeg kan kun sige at det er rigtigt hvad der bliver sagt på Azero, du skal kode det fra bunden. jeg er ked af at sige det men der findes ikke nogen nem måde at omgåes det på, med undtagelse af hvis du kan få nogen til at lave det får dig. Eventuelt en ven eller et firma.

Dit problem er desvære ikke til at løse sådan bare lige.

/brink
Avatar billede brink99 Nybegynder
03. juni 2003 - 09:40 #4
Hvis du mener at et firma skal kikke på problemet, er du velkommen til at kontakte mig.
Alle mine oplysninger kan du finde på http://www.bazz.dk

/brink