Avatar billede pizzadude Nybegynder
01. juni 2003 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Region fri software

Hej,
mit DVD drev i computeren er låst således at jeg ikke kan spille andet end region 2 DVD'er (Det skal lige siges at det har virket fint indtil nu)
Kender du til noget software der kan "låse" DVD'en op eller en region fri DVD afspiller?
Avatar billede chalde Seniormester
01. juni 2003 - 13:53 #1
Avatar billede chalde Seniormester
01. juni 2003 - 13:54 #2
Avatar billede pizzadude Nybegynder
01. juni 2003 - 15:03 #3
Umiddelbart ser programmet ud til at virke, men der er intet held med hverken WinDVD eller PowerDVD...også selv om DVD Genie siger at regionen er "fixed"
Avatar billede esbenrt Nybegynder
01. juni 2003 - 15:31 #4
har du regionsfri firmware

http://forum.rpc1.org/portal.php
Avatar billede chalde Seniormester
01. juni 2003 - 16:07 #5