Avatar billede abruscato Nybegynder
30. maj 2003 - 19:51 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af Ledige-lejligheder.dk

Jeg har for nyligt lanceret http://www.ledige-lejligheder.dk og vil gerne have noget konstruktivt ris/ros på sitet.

Ydermere vil jeg gerne have nogle forslag til hvordan jeg kan få flere besøgende og hvordan jeg får disse til at oprette en annonce på websitet.
Avatar billede abruscato Nybegynder
30. maj 2003 - 19:54 #1
Det skal siges at Ledige-lejligheder.dk er tilmeldt Google, Yahoo og 1klik.dk og afventer tilmelding til Jubii.
Avatar billede donwang Nybegynder
30. maj 2003 - 19:56 #2
Lidt for lang URL...
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. maj 2003 - 20:03 #3
nej, jeg syntes at det er en meget sigende url - det kompenserer for at den er lidt lang.
Avatar billede abruscato Nybegynder
30. maj 2003 - 20:04 #4
Domænet er det lidt for sent at ændre i... :)
Avatar billede s_kjaer Praktikant
30. maj 2003 - 20:10 #5
Første indtryk er at den er meget overskuelig. Ledte dig efter om der var andre steder at oprette annonce end i det midterste tekststykke. Ledte først under Menu. Så hvis der skulle ændre noget, skulle det være at punktet Annonce var en del af Menu. Godt navn
Avatar billede Kengun Praktikant
30. maj 2003 - 20:11 #6
Bare en liden kommentar til dit logo (øverst på venstre side) :) jeg synes den "lejlighed" lignere mere på en af de små simple hus med stråtag der er langt ude i busjen i Afrika :) *s* - men ellers er det da en ok side :)
Avatar billede s_kjaer Praktikant
30. maj 2003 - 20:12 #7
kengun>> det er måske den folk vil væk fra. :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
30. maj 2003 - 20:13 #8
....og lige en lille ting til, din side burde være centreret og ikke stillet opp helt ude i venstre side.
Avatar billede Kengun Praktikant
30. maj 2003 - 20:14 #9
s_kjaer>> Kan jo være det ;-)
Avatar billede s_kjaer Praktikant
30. maj 2003 - 20:15 #10
Måske et dumt spm: Udløber/slettes spm efter et bestemt antal dage ? Har du forberedt en søgefunktion når siden bliver en mega succes ?
Avatar billede abruscato Nybegynder
30. maj 2003 - 20:16 #11
s_kjaer: Jeg kigger på det.

kengun: Hytten er ment som et symbol på en bolig - som Ledige-lejligheder.dk jo handler om. Jeg synes selv at den illustrerer det meget godt.
Avatar billede abruscato Nybegynder
30. maj 2003 - 20:20 #12
s_kjaer: En annonce bliver slettet efter den har været online i max. 3. mdr. (Eller vedkommende der har indsat beder om at få den slettet).
Jeg har ingen søgefunktion i baghånden, men den kan fremstilles, for at alle annoncer bliver gemt i en MySQL-database.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
30. maj 2003 - 20:22 #13
Ved ikke om det med udløb/sletning er muligt at lave sådan: Der bliver sendt en mail til annoncøren efter 3 uger, hvor de skal bekræfte at annoncen stadig er aktuel inden for en uge, ellers bliver annoncen slettet automatisk.
Man kunne frygte at siden ikke vil blive taget seriøs hvis der var mange annoncer, der var forældede.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
30. maj 2003 - 20:22 #14
Ups. du svarede vist mens jeg var ved at skrive.
Avatar billede abruscato Nybegynder
30. maj 2003 - 20:23 #15
s_kjaer: Slet ikke nogen tosset idé!
Avatar billede s_kjaer Praktikant
30. maj 2003 - 20:26 #16
Aner ikke om det kan lade sig gøre med atomatisk mail + bekræftigelse
Avatar billede abruscato Nybegynder
30. maj 2003 - 20:34 #17
s_kjaer: Det er vist ikke noget problem.
Avatar billede abruscato Nybegynder
30. maj 2003 - 22:02 #18
Er der nogen der har forslag til hvordan jeg kan få flere besøgende og hvordan jeg får flere af disse til at oprette en annonce på websitet?
Avatar billede websafe Nybegynder
01. juni 2003 - 12:20 #19
Tja, du allerede benytter bannerbytte, så måske http://www.flerehits.dk/ var en mulighed?
Avatar billede abruscato Nybegynder
01. juni 2003 - 14:23 #20
websafe: jeg tror det er meget begrænset hvor mange kvalificerede besøgende jeg får ud af at bruge sådanne "hit-boosters".
Avatar billede abruscato Nybegynder
17. juni 2003 - 18:01 #21
Medmindre der er flere der gerne vil svare på eller kommentere spørgsmålet, bliver spørgsmålet lukket d. 18/6.
Avatar billede abruscato Nybegynder
18. juni 2003 - 20:48 #22
Lukket
Avatar billede jacobchr Nybegynder
05. november 2008 - 19:57 #23
Pis jeg er kommet til at tilmelde mig det her site  ....... væreste er at man ikke bliver slettet i Deres index - ej heller efter at have sendt mails til dem.
Avatar billede abruscato Nybegynder
06. november 2008 - 03:32 #24
Jeg har solgt siden for en del år siden, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Prøv at sende folkene bag en mail, og se om det ikke hjælper.

Alternativt kan du finde andre gratis boligsider på www.boligsider.dk.
Avatar billede abruscato Nybegynder
10. november 2008 - 22:45 #25
jacobchr: Har du haft held med at kontakte de nuværende ejere af Ledige-lejligheder.dk?