Avatar billede kboecher Nybegynder
28. maj 2003 - 15:19 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

funktions bibliotek eller reference til ASP alla www.php.net

Jeg er grundet nyt job nødt til at skifte fra PHP til ASP.

I den forbindelse vil jeg høre om, der findes et online funktions bibliotek alla php.net til ASP.

Jeg har været inde på ms libery, men der får jeg alt alt for mange artikler og den roder rundt i alt for mange sprog.

Håber I kan Hjælpe :)
Avatar billede medions Nybegynder
28. maj 2003 - 15:20 #1
www.devguru.com

Her skal du så kigge under VBScript og ASP References!

//>Rune
Avatar billede eagleeye Praktikant
28. maj 2003 - 15:21 #2
Tag et kig her få både VBscript og JScritp oc.:

http://activedeveloper.dk/iishelp/
Avatar billede eagleeye Praktikant
28. maj 2003 - 15:23 #3
Husk på ASP kan enten skrives i VBscript eller JavaScript (Jscript)
Avatar billede medions Nybegynder
28. maj 2003 - 15:26 #4
Øhh Anders, det kan da lige så vel skrives med Perl ;o)

//>Rune
Avatar billede oasen Nybegynder
28. maj 2003 - 15:31 #5
Avatar billede kboecher Nybegynder
06. juni 2003 - 12:13 #6
Hej eagleeye, det var et godt link, jeg havde selv rodet rundt derinde, men dit link fortjener de 15 point. Medion, også fint link, men jeg sparer jo 10 dollars ved ikke at downloade den så lidt mindre til dig.