Avatar billede mphansen Nybegynder
27. maj 2003 - 23:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Program til udskrivning af billeder

Jeg har netop købt et digital kamera og har taget nogle prøvebilleder. Jeg leder efter et program til at udskrive billederne med. Det skal kunne udskrive sider med 6-8 billeder på, og det skal være nemt at sætte op, da jeg er ny inden for dette område.
Avatar billede perj Nybegynder
27. maj 2003 - 23:51 #1
Det findes vistnok ikke bedre end dette: http://www.picasa.net
Avatar billede mphansen Nybegynder
28. maj 2003 - 00:18 #2
tak for hjælpen, det ser ud til at selv jeg kan finde ud af det.