Avatar billede erikm Nybegynder
27. maj 2003 - 16:56 Der er 2 kommentarer

Navigationspanel og sidebanner uploades ikke

Jeg har tidligere rejst dette spørgsmål, om hvorfor FP lige pludselig ikke uploader sidebannere og navigationspaneler på sider.

Jeg fik dette svar, om at jeg skulle overføre nogle filer:
De hedder _derived og _overlay. Hvis du har lavet en ny side med navnet Billeder, vil der ligge et gif image der passer til den nye side. Dette image skal du uploade til mappen med samme navn på din server.

Det er rigtig nok, men
HVORFOR holder FP op med at overføre disse filer, som oprettes, når man laver sidebanner og navigationspaneler.
Nu har jeg nemlig problemet igen, og jeg vil gerne være fri for at skulle overføre ekstra filer manuelt.
Avatar billede jepouls Nybegynder
11. juni 2003 - 15:45 #1
Jeg har haft det samme problem.Løste det ved at oploade hele siten hver gang der blev lavet en ændring. I særdeleshed hvis ændringen omfattede ændringer i menustruktur. Mit websted er med frontpage extension.
Avatar billede erikm Nybegynder
12. juni 2003 - 11:37 #2
Tak for rådet, om at uploade hele sitet.
Det gør jeg faktisk også, men det drejer sig om en skoles websted, så det tager 40-45 minutter. Netop derfor vil jeg gerne have opklaret, hvorfor Front Page ikke længere overfører disse elementer ved en almindelig opdatering.