pga der er een død pixel, så skal du ikke regne med at få byttet noget.. Nogen producenet bytter kun vis der er x antal inden for et vis område *eks 5*5cm* ellers ikke..
kontakt Acer eller forhandler og hør hvilken pixel garati de har
Umiddelbart vil jeg sige at det er hvad man må tage med, og at du ikek kan gøre noget ved det. Men synes du skal kontakte din forhandler/Acer for jeg kender ikke deres politik, hvilken er meget forskellig.
Nogle bytter den med et smil og andre "stikker dig fingeren"
Jeg læste noget interessant på nettet angående pixelfejl.
"Normalt er disse pixelfejl meget svære at få øje på, og påvirker dermed heller ikke LCD-skærmens kvalitet og anvendelsesmuligheder.Det er vigtigt at slå fast, at pixelfejl er generelt for alle LCD-skærme uanset mærke og pro-ducent, og at fænomenet derfor ikke er specifikt relateret til Acer produkter. Som følge deraf regnes en LCD-skærm med 1-4 pixelfejl som værende indenfor IT-industriens høje kvalitets-standarder og betragtes derfor som en godkendt højkvalitets LCD-skærm. Såfremt det umiddelbart efter levering (dog senest to hverdage efter levering) af et Acer produkt med LCD-skærm konstateres, at LCD-skærmen har fem (5) eller flere pixelfejl, kontakt da venligst den forhandler, som har leveret produktet med henblik på at få ombyttet det"
jeg ar en Dell Inspiron 8100 og allerede efter et halvt år, så fandt jeg 2 døde pixel, en i hvert hjørne.. jeg fik at vide jeg skulle kontakte Dell, men de sagde at der skulle være 4 eller 5 døde pixel inde for et vis område *kan ikke huske hvor stort*
Jeg er faktisk glad for at vide, at det er generalt for LCD-skærme, for jeg synes at denne computer er rigtig rigtig god til prisen, så den kan jeg varme anbefale, hvis der evt. skulle være andre der sulter efter en bærbar computer :)
Tanken med denne fortrydelsesret er, at man som postordrekunde ikke har haft lejlighed til at "holde" produktet i hånden og dermed vurdere om det svarer til det ønskede. Den lovbefalede fortrydelsesret giver dig mulighed for at afvise produktet og returnere det for egen regning. Det skal naturligvis være i ikke ubrugt, men ubeskadiget tilstand. Jeg har købt et par LCD skærme fornylig og bestilt dem via nettet fremfor at hente dem selv - netop for at kunne returnere dem uden diskussion, hvis de havde pixelfejl. Hvis du synes, at din maskine er ok, så behøver du jo ikke at gøre mere ud af den ting..
Men er det ikke normalt for LCD skærme at de for pixelfejl? I så fald, så er der jo meget stor chance for at en evt. anden maskine, vil få en anden pixelfejl indenfor en uge..
Jo, det er ret almindeligt. Jeg bruger selv en Samsung Syncmaster 191T og den har ikke pixelfejl, men den koster også derefter..
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.