Avatar billede terminator Nybegynder
27. maj 2003 - 08:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flere brugere på samme PC

Kan man oprette flere brugere på MSN-Messenger ?

Hvis f.eks at man forestillede sig at man jo har sin normale konto hvor den jo bare logger på når man starter sin pc. Kan man så oprette endnu en konto hvor man så er nødt til at gå ned i proceslinien og højreklikke på messenger-ikonet og vælge "log på" ?
Sådan at man faktisk havde en skjult konto som først var aktiv, når man havde brugt "log på"
i proceslinien.
Sådan at bruger 1 ikke kunne se bruger 2's kontaktpersoner....en slags hemmelig
konto. ?

>>>terminator<<<
Avatar billede terminator Nybegynder
27. maj 2003 - 08:05 #1
Jeg kører forresten Win XP Pro med windows Messenger v.4.7 (4.7.2009)
Avatar billede donwang Nybegynder
27. maj 2003 - 08:12 #2
Du kan da bare dele computeren op i flere brugere, de forskellige brugere har ikke den samme messenger, og kan ikke se hinandens...
Avatar billede donwang Nybegynder
27. maj 2003 - 08:14 #3
Kontrolpanel->Brugerkonti
Avatar billede terminator Nybegynder
27. maj 2003 - 08:14 #4
donwang>>> Hmm, det er jo også en løsning, men kan det lade sig gøre uden at dele Pc'en op i flere brugere ?
Avatar billede donwang Nybegynder
27. maj 2003 - 08:17 #5
Ja... Ellers var der nok ikke noget der hed brugerkonti... Bare gå der ind og opret så mange kontoer du vil, og genstart...
Avatar billede terminator Nybegynder
27. maj 2003 - 08:21 #6
Det er måske et lidt kringlet spørgsmål, men det er jo kun til messengeren jeg er interesseret i at oprette en ekstra konto til som skal være usynlig for "administrator-brugeren". Altså ikke en ekstra bruger til selve Windows.
Er jeg langtsomtopfattende eller...
Avatar billede popsy Novice
27. maj 2003 - 08:22 #7
Ja, du kan sagtens oprette mere end en messenger bruger. Vælg log af først.
Derefter vælger du log in, ikke log in som, og indtaster de andre brugerdata. Den profil hvor du sætter mærke i log mig på  automatisk, vil altid være den der logger på automatisk.

Du kan selvfølgelig kun være logget på med en bruger samtidig.
Avatar billede donwang Nybegynder
27. maj 2003 - 08:25 #8
Del den dog hvis du har password på din konto kan de andre overhoved ikke se noget på din konto...
Avatar billede terminator Nybegynder
27. maj 2003 - 10:36 #9
Gransker lige sagen lidt.....vender tilbage.
Avatar billede terminator Nybegynder
03. juni 2003 - 02:04 #10
Endte med at jeg delte Pc'en op i flere brugere :o)