Avatar billede kixx Nybegynder
26. maj 2003 - 23:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan man fjerne sin papirkurv!! og vis ja.hvordan?

heyza!!

findes der en måde hvor man kan fjerne sin papirkurv fra sit skrivebord på?? fjerne noget et eller andet sted eler noget??

jeg gider ikke vis det er ved at instaler et eller andet program!!!

bare en smart måde at gøre det på??

jeg er pisse trær af den nemmelig!! bruger den aldrig!!
Avatar billede vraa Nybegynder
26. maj 2003 - 23:50 #1
Avatar billede kabbak Professor
27. maj 2003 - 00:03 #2
du kan jo bare holde Shift tasten nede når du sletter, så kommer det ikke i papirkurven
Avatar billede kixx Nybegynder
27. maj 2003 - 00:23 #3
kabbak, det er jo ikk det der er meningen!!

vraa, den virker ikke den guide der!!! ha lige prøvet den, og der sker ikke en meter, har også prøvet at genstarte bagefter, men intet virker!!!
Avatar billede kixx Nybegynder
27. maj 2003 - 00:24 #4
ups!!! sorrrrrry virker nu :DD
Avatar billede vraa Nybegynder
27. maj 2003 - 00:33 #5
alle tiders :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. maj 2003 - 10:33 #6
Ikke for noget, men at fjerne ikonet, slår jo ikke funktionen fra. Alt hvad du sletter smutter jo stadig i papirkurven, selv om du har fjernet ikonet.

Så ved blot at fjerne ikonet, har du ironisk nok fjernet din mulighed for at tømme den.

Du skulle først have været inde i egenskaber og have slået funktionen fra, så hvis ikke du har fået det, vil der (som standar) nu ligge 10% affald, som du ikke kan komme af med, men som blot ligger og fylder på dit HDD.
Avatar billede kixx Nybegynder
27. maj 2003 - 12:05 #7
ole madsen----- dte har jeg gjort, det er altid det først jeg gør når jeg instaler windows. for jeg hader den skide papirkurv, så bare rolig, jeg har styr på det!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. maj 2003 - 13:47 #8
:-) - så er der jo ingen problemer. Det andet havde jo været uleldigt.