Avatar billede larz Nybegynder
26. maj 2003 - 15:27 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Kinox DIgital kamera

http://www.haka3y.dk/0.jpg

jeg skal havde at vide om dette er et godt køb?

evt. med nogle anmeldelser
Avatar billede baloose Nybegynder
26. maj 2003 - 15:29 #1
det lyder rimeligt
Avatar billede Chewie Novice
26. maj 2003 - 15:48 #2
dødt link
Avatar billede larz Nybegynder
26. maj 2003 - 15:58 #3
virker nu ellers fint........ men det er det Netto har til salg idag
Avatar billede s_kjaer Praktikant
26. maj 2003 - 23:00 #4
Kan ikke finde det mindste, og det bliver ikke lettere af at der ikke står noget modelnavn. Desuden mangler der oplysninger om lysfølsomhed (og lensens kvalitet generelt), opløsning ved videoklip m.m. På den anden side får du et billigt cam med 3 megapix og 3 x zoom, så hvis du har råd til at spille lidt.....
Men du kan altså få nogle anerkendte mærker med 3 x zoom til under 2000 http://www.edbpriser.dk/hardware/digitalkamera-show.asp Som du kan forstå er jeg ikke meget for at anbefale det, da jeg ikke kender det, men på den anden side der det ud til at man får meget for pengene
Avatar billede birddog Nybegynder
02. juni 2003 - 20:30 #5
Min far har lige købt det i netto, men han kan ikke få det til at virke under windows 2000.
Er der nogen der kender et sted hvor man kan henter windows 2000 drivere til dette digicam?