Avatar billede sgt_bk Nybegynder
24. maj 2003 - 20:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Retrospect Express fryser min pc

Hej

- jeg har købt en Maxtor Personal Storage 5000DV.

Med HD'en fulgte Dantz Retrospect Express 5.6 backup-software, som skulle kunne fungere sammen med HD'ens one-touch backup knap...

Men - problemet er så, at når jeg kører Retrospect Express - uanset om HD'en er tilsluttet eller ej - fryser min computer og min cpu kører på 100%. Jeg kan overhovedet ikke gøre noget, selv musen står stille! Dette står så på i ca. 15-20 min. hvorefter meddelelsen programmet svarer ikke (om Retrospect) fremkommer..

Er der nogen der kender til problemet? - Eller har en ide til afhjælpning - jeg kan ikke umiddelbart finde noget om problemet i manualen til Retrospect, eller på Dantz's hjemmeside.

Når jeg trykker på one-touch knappen på HD'en starter programmet, men problemet opstår også her, så fejlen må ligge i selve programmet og ikke i HD'en

Specs.:
WinXPpro SP1 - P4m 1,6 - 512 DDR
Avatar billede stephanwagner Nybegynder
05. januar 2004 - 14:07 #1
Jeg kender til dit problem jeg har købt en maxtor 80GB ext. HD som gør det samme....

Så jeg tror evt der er fejl i programmet, men jeg har bare installeret det som et alm. drev inde i denne com.
Avatar billede sgt_bk Nybegynder
05. december 2008 - 11:59 #2
Lukker..