Avatar billede mjl Nybegynder
24. maj 2003 - 15:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan Olympus anbefales?

Hej der...

Håber jeg må stille mit sp. i denne kat.

Jeg tænker på at købe følgende kamera:

Olympus MJU II zoom 115

Kan det anbefales? Nogen der har forstand på det?

hilsen mjl
Avatar billede rasm Nybegynder
24. maj 2003 - 16:06 #1
vis det er et digicam så køb hellere et canon de laver altså bedrer kamraer køb for eks. Canon powershot a60 eller a70 de er altså suverene jeg har selv et a60 den er god og jeg kender nogle såm har olympus de skal altid gøre biledet lidt mindre før det er godt har heller ikke nok instilinger

spørgsmål omkring a60\a70 så mail på dyrefoto@hotmail.com
Avatar billede mjl Nybegynder
24. maj 2003 - 16:07 #2
Det er et alm. kamera...
Avatar billede rasm Nybegynder
24. maj 2003 - 16:08 #3
nårrrr det ved jeg ikke så meget om der er olympus vist nok godt no
Avatar billede mjl Nybegynder
24. maj 2003 - 16:13 #4
Håber da, der er nogen der kan hjælpe - måske flere points???
Avatar billede somaliomar Praktikant
24. maj 2003 - 16:13 #5
rasm >> Kan du vise nogle billeder taget i PowerShot A60? Jeg overvejer nemlig at købe et.
Avatar billede mjl Nybegynder
24. maj 2003 - 16:38 #6
Nå - jeg lukker og finder svaret et andet sted - øv! :o(
Avatar billede hr.usb Nybegynder
24. maj 2003 - 17:35 #7
se inf. om olympus her. Netop kåret som testvinder.
http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&vare_id=277165
Avatar billede rasm Nybegynder
24. maj 2003 - 18:09 #8
herr somaliomar har du en e-mail skriv til dyrefoto@hotmail.com så sender jeg dig et billede