Avatar billede klas Juniormester
27. november 2000 - 17:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

spil kategori . .

Heysan . .kunne man ikke få lavet en spil kategori?
Avatar billede maniacdog Nybegynder
27. november 2000 - 17:36 #1
Til hvad formål?
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. november 2000 - 17:42 #2
Skaffe flere brugere på eksperten samt fjerne nogle af de spil relaterede spørgsmål fra \"Fri debat\". (Har selv foreslået det før)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
27. november 2000 - 17:52 #3
hmm, tror nu bare der ville komme en masse med pirat kopiering, cracks m.m.
(Jeg ved ikke lige hvordan det står til med sådan noget under fri debat)
Avatar billede zhatten Nybegynder
27. november 2000 - 17:54 #4
nu er det jo sådan at vi ikke går ind får pirat kopiering og cracks her på eksperten jeg synes det ville være en god ide.

- Zhatten
Avatar billede snowball Novice
27. november 2000 - 18:00 #5
Det er efterhånden blevet foreslået RIGTIG mange gange, og svaret fra \"The Admins\" har været det samme hver gang ! De er bange for at det vil blive for useriøst !

Snowball
Avatar billede snowball Novice
27. november 2000 - 18:01 #6
Og svaret er selvfølgelig Nej for dem der ikke lige har regnet den ud ;)

Snowball
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. november 2000 - 18:01 #7
Hvis nogen tror de skal bruge eksperten til Warez gør de det nok bare i en anden kategori alligvel.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
27. november 2000 - 18:26 #8
Tja, det er nok meget rigtigt, men spil er vel mere oplagt?
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2000 - 18:30 #9
\"Til hvad formål?\" .. Jeg  hader alle de posts der er i kategorien Fri debat omkring spil .. så derfor vil jeg gerne have oprettet en kategori som jeg kunne lade være med at abbonomere på ..  :)