Avatar billede lolk Nybegynder
18. maj 2003 - 08:35 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Critical Error i Splinter Cell

hej..

ved start af spillet Splinter Cell fremkommer et skærmdump med følgende beskrivelse:

General protection fault!

History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Hvad er der galt - nogle idéer?
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 09:24 #1
Det er vist et kopi spil :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 09:24 #2
Har jeg ret??
Avatar billede lolk Nybegynder
18. maj 2003 - 09:26 #3
Det må jeg sige ja til :o)
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 09:32 #4
Du er hermed anmeldt!!

Få lukket dint spørgsmål og bed til at du ikke bliver anmeldt yderlige fra admins side!
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 09:32 #5
Dit
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 09:36 #6
Hvad pokker for dig til at stille denne slags spørgsmål på en side som eksperten. Synes du selv det er pisse smart at bryde loven ved at være i besiddelse af kopi spil. Jeg håber de fra E side anmelder dig for at besidde ulovlige spil.

Lrd
Avatar billede lolk Nybegynder
18. maj 2003 - 09:53 #7
Det er jeg utrolig ked af at høre at du tager dig sådan på vej når jeg selv har købt og betalt spillet men eksperimenteret med egen kopi - hverken med henblik på salg eller ulovligheder. Men fortæl mig hvordan jeg lukker spørgsmålet så skal jeg da straks gøre dette!
Avatar billede khla Praktikant
18. maj 2003 - 10:58 #8
Så stik mig pointene og lad dette være dig en lærestreg for hvordan man opfører sit på Eksperten
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 11:22 #9
Khla Du aflevere de point igen. De skal ikke gå til dig men til opretter selv eller pointslugeren på E. Opret et spørgsmål til lolk med REF hertil ellers smider jeg en anmeldelse på dig
Avatar billede kick Nybegynder
18. maj 2003 - 11:27 #10
Ja hva har du gang i khla.....Og give ham hans point igen og lad det være (DIN)lærestreg for hvordan man opfører sit på Eksperten...

Kun sgu ikke lad være
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 11:29 #11
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

I burde bruge lidt tid her.

Altså ikke dig Kick :-)

Vender tilbage for se om du har givet de point tilbage senere!
Avatar billede khla Praktikant
18. maj 2003 - 11:48 #12
Her lolk
http://www.eksperten.dk/spm/353924

svar på denne så får du dine point tilbage
Avatar billede lolk Nybegynder
18. maj 2003 - 11:59 #13
Jeg kan nu se at der i henhold til din kommentar af 11:29:29 at man ikke må "spørge efter eller poste indlæg der omhandler ophavsretsligt beskyttet materiale". Dette er jeg ked af at have forsømt - det var ikke rettet mod ulovligheder - det håber jeg du nu forstår. Point er tilbageført!
Avatar billede lrd Nybegynder
18. maj 2003 - 12:03 #14
SElvfølgelig forstår jeg da. :-)

Velkommen til eksperten.