Avatar billede whitesun Nybegynder
17. maj 2003 - 21:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen console i c-strike ?

Hej eksperter!

Når jeg går ind i en server i counter-strike, så står der ingen ting i consolen! Og når jeg er inde og spille, så kan jeg ikke få consolen ned, ved at trykke på "½"

Er der nogen der kan svare på det?
Så please gør det :D

venlig hilsen
  Rasmus // Whitesun
Avatar billede xizang Nybegynder
17. maj 2003 - 21:18 #1
du ska ændre på din genvej
orginal = C:\spil\cs\bt\hl.exe
med console  C:\spil\cs\bt\hl.exe -game cstrike -console

så dur det !
Avatar billede xizang Nybegynder
17. maj 2003 - 21:19 #2
for at ændre din genvej skal du først finde den fx C:\spil\cs\bt\hl.exe, trykke på den og så vælge egenskaber !
Avatar billede whitesun Nybegynder
17. maj 2003 - 22:37 #3
Ja.. Skriv en guide.. det der fatter jeg da hat af!!
Avatar billede xizang Nybegynder
18. maj 2003 - 11:32 #4
ok her kommer guiden ...

du går ind i den mappe hvor dit halflife ligger fx C:\spil\halflife

så finder du en fil der hedder =HL.exe (det er sådan et rødt icon )

den højre clicker du på

så vælger du opret genvej

så kommer der en ny fil i din halflife-mappe der hedder "Genvej til hl"

den markere du og højre-clicker på

så vælger du egenskaber

så skal du finde "Genvej" ( det står til højre for generelt )

der skal du finde noget der hedder = sti: C:\spil\halflife\hl.exe

den skal du lave om til = C:\spil\halflife\hl.exe -console

hvis du ikke kan finde ud af min brugsanvisning.. kan du skrive til mig i icq 154961647  eller mesenger = larsfriishansen@hotmail.com
Avatar billede hobbez Nybegynder
18. maj 2003 - 13:09 #5
Damn, det burde han have mere end 15 point for !

/Rob