Avatar billede malouie Nybegynder
16. maj 2003 - 11:59 Der er 1 løsning

Genstarts problem...

Jeg har et kæmpe problem med at min computer genstarter når jeg spiller. I dag er den (på 3½ times forbrug) genstartet 3 gange.
Jeg kører med windows XP pro og har kørt alle opdateringer. Den gør det primært når jeg spiller, men også når jeg surfer på nettet.
Nogle forslag til hvad jeg kan gøre??
Avatar billede halifax Nybegynder
16. maj 2003 - 12:49 #1
XP  -  Automatisk genstart. Fjern det

Højreklik på denne pc-egenskaber-avanceret-indstillinger for start og genoprettelse fjern hakket ved genstart automatisk ved systemfejl.

Prøv om det hjælper.    :)