Avatar billede lundes Nybegynder
15. maj 2003 - 21:10 Der er 21 kommentarer

billigt webhotel søges

hejsa
jeg ville høre om der var nogle der kan hjælpe mig med adresser på nogle billige webhoteller, som kan huse .com adresser som indeholder æ,ø og å ???

med venlig hilsen
Lundes
Avatar billede schaefner Juniormester
15. maj 2003 - 21:12 #1
Avatar billede schaefner Juniormester
15. maj 2003 - 21:13 #2
Ikke de allerbilligte, men de er pokkers stabile og har en god support.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. maj 2003 - 21:24 #3
jeg kan ikke anbefale wannafind men hvis det skal være billigt www.web10.dk
Avatar billede schaefner Juniormester
15. maj 2003 - 21:27 #4
game_tracker >> Hvorfor ikke?
Avatar billede melange Nybegynder
15. maj 2003 - 21:28 #5
jeg har kun gode erfaringer med http://wannafind.dk, men har også gode erfaringer med http://b-one.nu
B-one kørte godt nok lidt tvivlsomt i en periode, men kører pt. upåklageligt, og jeg vil mener at jeg alt i alt har fået hvad jeg betalte for :)
Avatar billede lundes Nybegynder
15. maj 2003 - 21:30 #6
web10 kan ikke klare æø og Å !!!!!!!!!!!!
Avatar billede schaefner Juniormester
15. maj 2003 - 21:30 #7
et svar herfra også
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. maj 2003 - 21:31 #8
web10  hmmm prøver at kigge på www.i-know.dk det bliver havlet ned :)

Nok om det kan også anbefale b-one selvm jeg har haft en del problemer med dem, men alt i alt et okay webhotel til billige penge, man kan jo ikke forlange alt for 10 kr om måneden :)

www.cliche.dk er også rimeligt, dog er deres mail server lidt langsom syntes jeg :(
Avatar billede pcc Nybegynder
15. maj 2003 - 21:34 #9
web10.dk yder en elendig support!
Nogle af mine support spørgsmål svarer de slet ikke på og når de så endelig svarer, gør de ikke som aftalt...
cliche.dk synes jeg ofte har mailprobs...

Hvilke krav er der egentlig til domæner med æ, ø og å ?
Avatar billede entertainer Nybegynder
15. maj 2003 - 21:34 #10
Find det billigste webhotel på www.webhostpriser.dk
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. maj 2003 - 21:35 #11
først havede jeg wannafind.dk men havede dårlig support så skiftede til cliche hvor email serveren var nede konstant og nu har jeg ingen
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. maj 2003 - 21:37 #12
jo har www.whitehat.dk med domain www.3d-geek.tk (som jeg er ved at bygge)
Avatar billede schaefner Juniormester
15. maj 2003 - 21:37 #13
Jeg har nu aldrig haft problemer med wannafind, og slet ikke deres support.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. maj 2003 - 21:39 #14
schaefner> var i 2000/2001 jeg havede hos dem
Avatar billede schaefner Juniormester
15. maj 2003 - 21:42 #15
ok, jeg haft min side hos wannafind siden februar sidste år.
Avatar billede damskemedia Nybegynder
15. maj 2003 - 21:50 #16
prøve www.wendt-net.dk rigtid god support og er meget stabile.

Danskemedia.dk
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. maj 2003 - 22:03 #17
schaefner> kan jo være de har lavet om efter jeg var der ;)
Avatar billede schaefner Juniormester
15. maj 2003 - 22:35 #18
Noget kunne tyde på det.
Avatar billede proboss Nybegynder
16. maj 2003 - 08:58 #19
tag en tur forbi www.secnet.dk de er billige og rigtigt kode der bliver du ikke skuffet
Avatar billede malouie Nybegynder
16. maj 2003 - 12:11 #20
Jeg bruger www.nettonet.dk. Dem har jeg ik haft nogle problemer hos. :o)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
18. maj 2003 - 21:01 #21
www.web10.dk

hører til blandt DK's billigste