Avatar billede morpheus Nybegynder
26. november 2000 - 00:28 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Til Admin: Ny bruger

Hej Admin !

Jeg er forholdsvis \"gammel\" bruger af eksperten...

Jeg har i rimelig lang tid ønsket en funktion hvor man kunne ændre sit nick... !

Men da dette ikke umiddelbart kan lade sig gøre. Kan jeg så få lov at oprette en ny bruger og overføre mine nuværende point til den nye bruger ?

Mvh.
Morpheus (DouBle-T)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
26. november 2000 - 00:53 #1
ja, det kunne være en dejlig funktion, admin.
Jeg har igennem længere tid brugt navnet Gaunt.. alle andre steder end her :)
Avatar billede blood Nybegynder
26. november 2000 - 00:53 #2
Morpheus

Skriv lige en icq besked!!! Jeg har formateret min pc så jeg har mistet dig på min liste
Avatar billede gauntlet Nybegynder
26. november 2000 - 01:00 #3
Blood: forresten hvis jeg er på din liste stadig, så smid lige en besked til mig
Avatar billede blood Nybegynder
26. november 2000 - 01:10 #4
Det er du ikke da jeg jo lige har formateret min maskine og ikke har fået taget backup af min liste
men hvad er dit icq nr?
Avatar billede gauntlet Nybegynder
26. november 2000 - 01:11 #5
nårh nej :))

Avatar billede krusell Nybegynder
26. november 2000 - 13:41 #6
du vil jo så få 300 point ekstra, det er jo det snydere gør, men indtil/(hvis) der kommer en funktion, hvor man kan ændre sit nick, kan du måske give 300 point til admin, men det rykker vidst også uretmæssigt på placeringerne...
Så kunne du måske overføre dine point, minus 300 og så slette den gamle bruger...
Hhm, men ville nok vente til der kommer en kommentar fra admin :-)
Avatar billede morpheus Nybegynder
26. november 2000 - 15:09 #7
Det gør jeg også....

Men Admin er vist generelt lidt sløv til at svare på spørgsmål ?!?
Avatar billede krusell Nybegynder
26. november 2000 - 15:14 #8
Nej, men de skal igennem flere hundrede email\'s om dagen og vil måske også gerne holde lidt fri om søndagen.
Du får helt sikkert et svar i morgen senest.
Men det med at ændre sit nick, jeg tror at der vil komme en helt masse problemer med det.
Flere der vil skifte samtidig, folk der overtager et nick og andre der tror at vedkomne er en anden fordi de ved et tilfælde har byttet nick.
Synes man skal holde sig til et nick...
I dit tilfælde er det jo ikke det helt store problem, men generelt tror jeg det vil bliver generende for mange.
Avatar billede morpheus Nybegynder
26. november 2000 - 15:20 #9
Det er sikkert ikke bare mit problem, der kunne jo være andre der ønskede at skifte nick...
Avatar billede krusell Nybegynder
26. november 2000 - 21:07 #10
http://www.eksperten.dk/spm/35317

admin kig lige her, nu hvor du er igang...
Og også til morpheus....
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. november 2000 - 13:46 #11
Vi har valgt ikke at tillade det, fordi det vil være langt vanskeligere at identificere \"snydere\", for de smutter fra profil til profil. Det har ingen interesse i, da vores alle sammens tid i højere grad, vil gå med at hjælpe brugere, som aldrig vender tilbage.
Avatar billede jd Nybegynder
29. november 2000 - 21:10 #12
andreas_admin-> Jeg har en forslag til hvordan man løser det problem med skift af brugernavn!

Jeg ved at det vil kræve en del programmerings-arbejde (medmindre alle brugere har et bruger-id), men man kunne løse det sådan at når man skiftede navn, ville man den næste måned hedde \'nytnavn (gammeltnavn)\', hvorefter man ville hedde \'nytnavn\'.

Og man kunne jo evt. begrænse det til éen gang pr. år!?

/Jon@z
Avatar billede morpheus Nybegynder
30. november 2000 - 02:02 #13
jd: Det lød ikk så tosset !
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. november 2000 - 15:52 #14
jd>> Det er en mulighed, og jeg vil gerne tage det med som forslag. Mit forbehold er, at det alt andet lige, vil gøre det vanskeligere at holde styr på \"snydere\".
Avatar billede jd Nybegynder
30. november 2000 - 15:53 #15
oki..
Avatar billede nomiz Nybegynder
01. december 2000 - 16:41 #16
Ja, fed idé!!!