Avatar billede damskemedia Nybegynder
13. maj 2003 - 15:04 Der er 8 kommentarer

DanskeMedia søger dygtige fritids udvikler lejlighedsvis.

DanskeMedia er et selskab der udvikler web/internet løsninger til virksomheder & private. Med kontor i Kolding.

Vi søger dygtige fritids udviklere med en god baggrund og interesse for udvikling af IT-løsninger til virksomheder & privat livet. Du er ikke et krav at du er uddannet eller har mange nogle års erfaring inden for udvikling & programmering, bare du er en løsningsorienteret holdspiller, der kan indgå i et tæt samarbejde med kunden & DanskeMedia i udviklingsforløbet.

Vi søger personer indenfor: PHP, ASP & Java

Vi kan tilbyde dig et spændende og fagligt udfordrende opgaver med gode muligheder for at indflydelse i udviklingen. Vi arbejder internet-orienteret og anvender bl.a. følgende teknologier: ASP, PHP, Java, Html m.m.

Udviklingsarbejdet udføres i et tæt samarbejde med kunden og med DanskeMedia.

Vi lægger stor vægt på at tilbyde gode muligheder for faglig og personlig videreudvikling i form af bl.a. udfordrende opgaver & personlig udvikling.

Hvis du er interesseret i at drøfte dine muligheder for denne mulighed, så send en E-mail med beskrivelse af dig & din kunne. Du kan også læse mere på http://www.danskemedia.dk

Med venlig hilsen

DanskeMedia
Avatar billede smooth Nybegynder
13. maj 2003 - 15:07 #1
Hej :)

Jeg er meget interesseret, men du skriver ikke hvilken e-mail adresse vi skal bruge ???

Med venlig hilsen
Smooth
Avatar billede damskemedia Nybegynder
13. maj 2003 - 15:14 #2
Vi undskyler.

kontakt@danskemedia.dk
Avatar billede smooth Nybegynder
13. maj 2003 - 15:35 #3
Mail sendt
Avatar billede janemil Nybegynder
13. maj 2003 - 17:05 #4
Er interesseret.
CV www.webmasteren.dk
Avatar billede smooth Nybegynder
14. maj 2003 - 11:37 #5
Hvornår kan vi regne med et svar fra jer ?
Avatar billede damskemedia Nybegynder
14. maj 2003 - 11:44 #6
inden mandag
Avatar billede madd Nybegynder
19. maj 2003 - 22:49 #7
Halløj,

Nu er det mandag, men prøver dog alligevel.

Profil, referencer, kompetencer etc. er at finde på http://pfeiffer.dk

Mange hilsner,

Mattias Pfeiffer
mattias@pfeiffer.dk
http://pfeiffer.dk
Avatar billede smooth Nybegynder
19. maj 2003 - 23:32 #8
madd >> Jobbet er taget...  Det var hvad jeg fik at vide af damskemedia .