Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
13. maj 2003 - 11:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kodak cx4230 opsætning

Hej.

Har lige købt sådan et kodak cx4230 digital kamera, men syntes der går lidt for lang tid fra man trykker på knappen til den tager billedet, kan man ændre på det ????

Og så lige et spørgsmål mere, hvilken type kort er det man skal bruge i den eksterne enhed ??? Secure digital eller hva ???

Fik et 64mb SanDisk kort med men kan ikke finde ud af hvilke type det er...

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede hhjensen Nybegynder
13. maj 2003 - 11:23 #1
Har du prøvet at holde knappen lidt nede (halvt) så plejer kameraet at fokusere, og tager så billedet med det samme når du trykker.
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
13. maj 2003 - 11:27 #2
Nej, det må jeg lige prøve :)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
14. maj 2003 - 11:55 #3
Okay, det med at trykke knappen halvt ned virker helt perfekt så mangler vi bare at finde ud af hvilket kort det er man skal bruge...